Min underbara familj!

I lördags så åkte jag, Elin, Emma o Susse till affären för att inhandla till att göra Rocky road. Så himlans gott är det =).
Sen på kvällen fixade jag o Susse lite mat. Hon o Mattias va här på kvällen i kollade på körslaget.


Vi har sagt i vår familj att vi inte ska fira när vi fyller år, utan bara när vi fyller gämt. Men ändå blir det alltid så att vi firar lite ändå. lika dant va det förra året, mamma fixade all mat o kom i hit med. Så gulligt. Och år fixade hon all mat o fika. Hon är verkligen världens bästa mamma. Älskar henne sååååå mycke. Ändå så har hon så mycke annat o tänka på nu (Carina). Fattar inte hur hon orkar. Men det va jättemysigt att träffa alla syskonen samtidigt. Inte så ofta man träffas alla. Jag träffar ju Susse ofta men inte de andra så ofta, särskilt inte Madde =(. Jag fick en sån jättefin ute blomma som jag ställt på trappen. Tack snälla alla för den och för lotterna. Tack för att ni min underbara familj finns.  Älskar er alla så MYCKE.



Victor o Engla

Mattis o Engla

Min underbara mamma håller Emma, där är hon nog bara några dagar gammal.

Tog inte så mycke kort tyvärr i söndags.
Efter mitt "kalas" så åkte vi til Rödån utanför Fagerhult. Carina skulle ha ett föredrag om sitt liv. Om hennes olycka o om cancern. Ursh va jobbigt det va, tårarana bara rann hela tiden. Hon är verkligen så stark. Å man vet inte va man ska säga o göra när man träffar henne. Man bara kramas länge, men jag tror inte man behöver säga något. Hon ser ju på en hur man känner......

I går va min födelsadag då.

Va på öppna förskolan på dagen. Lekte de för fullt.

Lite bilder innan vi gick dit.


Härlig höstbild







Lek på öppna förskolan

Min skrutta



Min fina Elin


Mysigt i bilbarnstolen

I går så kom Jonas hem med lite kina mat från East End, rosor o tårta. Slapp laga mat =). Jag ska få en sån där ring som man kan gravera in sina barns namn på. Sak gå o kolla på det i dag. Det är ju kul att få tycker jag.
Elin tycker det är sååå viktigt att man äter tårta på sin födelse dag så vi va tvungna att köpa en =).
Tack för allt =).
Jag somnade tidigt som vanligt =(. Men skulle ju upp tidigt i dag.

Varit på BVC i dag me Emma. Allt är bara fint fint med henne, växer så det knakar. Väger nu 4800 o är 56 lång. Lägger på sig ca 200 g i v så det är väl lagom =). Hon är såååå mysig nu. Ligger o jollrar o har sig hela tiden. Hon ligger här gämte mig och tjatar för fullt, så mysigt låter det =). Nu börjar det verkligen hända lite med henne. Man får liksom tillbaka mer. Ler o håller på =D. Härligt.

Nu ska jag strax åka till Tenhult för 3 gången i dag. Hämtar ju Elin kl halv 2. Lämnade henne halv 9. Sen va ja på BVC kl halv 11. Inte jättekul att åka dit massa gånger per dag.

I morgon ska vi till Sandra, Thea o Hannna. Cicci kommer nog med Albin me i fall inte hon är o föder bebis =).

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0