Fullt upp =)

Oj nu känns det som det va längesen jag skrev igen. Men har inte hunnit sitta vid datorn det sista.

Fredagen va vi ute en sväng och gick. Elin cyklade som vanligt. Gick ner till pappa för att hälsa på. De har gjort iordning sitt badrum så det ville jag titta på me. Men sen va det längesen vi va där och hälsade på, ändå att vi bor sååå nära varandra. Dåligt av oss =/. Badrummet blev i alla fall jättefint =). Fikade lite där med, kul att träffa pappa lite.



Emma klarvaken i vagnen.

När vi va hos pappa kom Inga-lills son med familj. De har en flicka som är lika gamal som Elin. Så de började leka för fullt. Så när jag skulle gå hem så ville hon stanna kvar och leka. Och det fick hon, Jonas hämtade upp henne efter en stund.  På kvällen va det lite fredags mys som vanligt =). Kollad epå Idol och myste med Elin o Emma i soffan.

Lördagen följde Elin med sin farmor o farfar till skogen och plockade svamp. Jag skulle då passa på att städa och fixa inför kvällen. Sandra, Andreas, Thea, Hanna, Cissi, Per o Albin skulle komma hit. Men Emma va tuttig hela dagen så jag fick inte så där jätte mycke gjort tyvärr. Tur att maten va smidig att göra. Blev flygande Jacob.

Lite bilder från kvällen.

Alla barnen. Emma va populär bland de små, särkillt av Hanna. Hon va så söt, hon ville hålla henne flera gånger, va med mig och bytte blöja, gav henne tutte i fall hon va ledsen och gav henne babygymmet när hon satt i babysittern. Gullig hon är =).

Barnen hade kul som vanligt. Lekte för fullt.

Äter lite mat.

Blev inte så mycke bilder tagna.

Men det va en mycke trevlig kväll =). Fick såååå söta kläder till Emma av sandra m familj. En söt jeans väst och en tröja till det.

Söndagen va rätt lugn. Va ute hos Tommy o Mia och fikade och kollade hur de hade det i sitt nya hus.
Tråkigt att de flyttade, man har slagit i hjäl många timmar me dem. Särkillt på sommaren när man varit ute på kvällarna och grillat. Tråkigt oxå att det blev en knäppis till ny granne =/.
Åkte sen senare och köpte pizza.

Måndag.
Va på öppna förskolan här ute. Elin o Moa lekte för fullt som vanligt.

Busfior



Madde o Engal va oxå där. Emma sov ute i vagnen hela tiden, så för mig va det rätt lugnt =).
Elin lekte ju mest. Se n följde Moa med oss hem för att leka lite. Engal o Madde följde oxå med hem en stund.
Jag fixade lite mat så tjejerna fick mat. Sen va det lek i gen. Men båda 2 har verkligen en stark vilja, så i bland blir det lite bråk men det går över snabbt igen. Madde följde sen Moa hem. På kvällen sen åkte jag o handlade lite. Skönt att komma hemifrån lite =). Sen va det lite tv tittande på kvällen innan vi somnar i soffan =p. Det gör jag o Emma varje kväll typ.

Lite bilder på mina sötisar.

Mys

Fin va? Benvärmare o allt =).

Ligger i gymmet lite =).

I dag när vi vaknade så hade den första snön kommit. Elin va jätteglad. Hon skulle ut och göra en jättestor snögubbe, hm så mycke snö hade det inte kommit direkt =p. Men sen bar det i väg till dagis. Så det va nu jag hade lite tid över att skriva här.

Hm sitter nu o väntar att vårdcetralen ska ringa. Är lite nervös, för jag pratade med en innan o hon skulle rådfråga sina arbetskamrater om vad vi skulle göra, så hon skulle ringa upp igen...Hm får se va de säger.
Har hittat en liten knöl i mitt ena bröst. Men det är ju jättsvårt att bedömma om det är en svullen mjölk köttel el om det är nån annan sorts knöl. Men det känns ju inte så jättekul direkt med tanke på min moster =(.
Nej nu vill jag tänka på annat...

Nu ska jag slänga in en rosa tvätt =).

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis



Kommentarer
Postat av: jessica

Jo det går bra förutom att man måste hålla koll på Neo för han gör illa Liam ibland så man kan inte lämna dom ensamma. hur går det för er? Jo visst e mammut serien fin, man behöver ju egentligen inte änns måla väggarna för det blir så mycket färg ändå i rummet. Hade vi fått tjej så hade vi hat den röd/rosa serien oxå=)

2009-10-13 @ 13:03:51
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Tessan

Hoppas vårdcentralen kom med positivt besked. Kram.

2009-10-13 @ 15:36:56
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0