=(

Nu ringde de från vårdcetralen. Tog ju bara 6 timmar innan de ringde upp igen. Fast det bryr jag mig inte om. Nej de tycker inte att jag behöver kolla upp knölen. Jag är så pass ung att det är så ovanligt att nån i den ålder får bröstcancer. Hm ändå så sa jag att min moster har bröstcancer, men nej. Nu när jag ammar så kanske köttlarna svullnar och brösten blir allmänt mer knöligare. Det är ju inte så att jag tycker det är underbart att ringa till vårdcetralen och vill jättegärna att nån som klämmer på mina bröst. Jag ringer faktist för att jag är orolig att det skulle vara något. Jag betalar ju för det, varför kan inte nån bara känna o kolla i fall det är nått farligt???
Nej fick jag bara till svar.
Jag får höra av mig igen om nån månard i fall den är kvar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0