Varit barnvakt =).

I går kom Madde med lilla Engla vid 12 tiden. Jag o Susse skulle vara barnvakt åt henne. Madde skulle jobba lite.
Hon sov i vagnen i nästan 2 timmar så det va ju lugnt =).
Medans hon sov så gjorde vi vofflor. Elin bara älskar det.

Här äter hon vofflor.

Vi försökte även ta ett härligt kort på Emma o Elin till julkort. Men jag tror inget blev sådär jättebra direkt. Helst hade jag velat att de satt i nån stor snöhög med massa snö runt om och att snön yrde i luften. Och med
vinterkläder på sig och tomtemössa på. Men tyvärr så är ju Sverige som det är. Det bara regnar och regnar =(. Kan det inte komma lite snö i alla fall så jag kan ta mitt härliga julkort =p.

Nja lite mer juligt kan det väl bli el?
Har tyvärr inte så mycke röda kläder till mina tjejer. Hm mest rosa i deras garedrober =). men visst är de söta mina tjejer?

lilla Emma

Elin med hunden Rufus =)

När Engla hade vaknat så fick hon leka lite innan hon skulle äta. Elin hade väntat såååå på att hon skulle vakna.

Engla o Emma är väldigt intresserade av varandra.



Elin sprang o hämtade masssssa leksaker på sitt rum. Fick stoppa henne tillslut.

Sen när de lekt en stund så skulle Engla äta lite pannkakor.

Elin hjälpte till.

Egnla hon är såååå snäll. Tänk att få en sån snäll unge. När Elin va i den åldern va hon sjövild =). Hon va o klättrade överallt o pillade på ALLT. Men det märktes knappt att man hade ett extra barn här. Bara att man fick ha koll så att hon inte va vid trappan. Elin lekte ju me henne  hela tiden så det va ju inget. Men det va ändå skönt att det både va jag och Susse som hade henne. För man blir ju rätt låst när man sitter och ammar.
Sen kom Mattias efter jobbet . Då skulle Engla äta igen. Sen blev det lite apelsin till både Engla o Elin.



Sen på kvällen blev det lite mys här som vanligt på fredagar. Gjorde egna hamburgare som Elin älskar. Sen blev det lite pockorn o Idol =).
Både Elin o Emma somnade tidigt. Men självklart så somnar jag oxå tidigt i soffan =/. Vill ju sitta uppe lite en fredagkväll o kolla på tv. Men jag är verkligen helt slut på kvällen, fast att jag får sova hela nätterna. Men man är ju uppe tidigt varje dag så det är väl därför. Sen är det ju inte en lugn stund här hemma heller. Men det är myyyys ändå =).

I dag blir det nog att åka in till Jonas på Holmgrens. Han jobbar i dag. Och de har satt upp hoppborgen. Tänkte att Elin kunde hoppa av sig lite =). För i kväll ska vi till Sandra, Andreas, Thea o Hanna. Cissi, Per, Albin o bebisen kommer nog oxå =D. Kul att få se den lilla. Tror att den ska hera Oskar men det va inte säkert sist jag pratade me Cissi. Blir kul. Annars är det rätt lugnt här nu. Emma sover o Elin myser i soffan.
Hm skulle itne skrivit så, nu vaknade Emma.

Hoppas ni får en skön lördag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Petra

härliga julbilder på fina barn

så mycket jul man nu kan få i november ;-)

2009-11-21 @ 17:37:27
URL: http://minafyrabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0