torsdag



Här myser systrana på morgonen innan Elin åker till dagis.

I dag vaknade jag med huvudvärk =/. Sovit lite oroligt de sista dagarna. Har mycke att tänka på nu. I morgon är Ninas begraving. Det kommer vara sååååå jobbigt. Vet inte men det känns som man stängt av känslorna de sista veckorna. Vill liksom inte tänka på det. Mår bara så dåligt av det =/. Men i morgon blir det nog svårt att inte visa känslor. Fast det vore väl konstigt. Det va som när man gick på skivrealesen, så fort man va utanför kyrkan när man såg kortet på Nina, så började man gråta o sen va det kört....

I dag skulle jag in till Alexandra på nått smyckes party. Men huvudvärken stoppar mig. Angelica messade oxå o undrade i fall jag kom ner till jobbet o hälsa på. Men jag orkade inte. Blir kanske senare innan jag hämtar Elin.

Elin ska sova hos farmor o farfar i natt. För hon ska ju inte med i morgon. Tycker inte det passar en 3,5 åring att gå på begravning. Det räcker med att hon sett mig leden här hemma. Hon frågade faktist mig i bilen till dagis i dag va vi skulle göra när hon va hos famor. Jag sa då att vi ska säga hejdå till Nina. Men det vill jag oxå göra då sa hon. Men jag kan hälsa till henne sa jag. Men jag vill träffa henne me sa hon då. Men Nina är död sa jag då, för hon vet  va det är. NEJ sa hon och va jätteledsen. Hon som va såååå snäll sa hon flera gånger. Jag har försökt prata med henne om det innan men inte vetat va jag ska säga riktigt. Men nu förstod hon mer när jag sa att hon va död. Inte lätt att förklara för sina små barn om sånt. Har sagt innan att hon inte finns mer, då har hon nog inte förstått riktigt. Men nu förstod hon för hon blev ledsen =(.

Jag, Emma o Jonas ska in till stan sen för att köpa ny vit stjorta till i morgon. Blir nog att vi äter på zoya el tar med, beror på hur mycke folk det är. Vill ju helst inte vara i folksamlingar med lillan.



Detta kortet tog jag nyss när Emma låg o tränade. Vill ta när hon ler, men när jag precis ska ta kortet så slutar hon le =(.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0