fikat

I går va det rätt så lungt här. På förmiddan myste jag mest me mitt lilla "penntroll". Emma är faktist lite lik ett penntroll. Hon har bara lite hår ltie längre bak på huvudet som står rätt upp hela tiden. Så söt så. Så nu mera kallar jag henne mitt lilla penntroll =).

ser ni likheten  =p ?

På eftermiddan kom Susse på en liten fika.  Köpte bullar på fiket här ute. Så himlans goda är de. Hm inte bra för min diet =p. Men jag vägde mig i dag o nu har jag bara 2 kg kvar till vad jag vägde innan  jag blev med Emma =D.
Hoppas jag hinner gå ner det till jul. Vi får väl se =). Man kanske inte gör det ifall man ska fika varje dag.... Men det är inte lätt att motstå de goda bullarna.



Vi spelade oxå favorit spelet yatzy. Det har vi spelat MAOSSOR av gånger. Och det är alltid lika kul =). Soelade med Elin sen på kvällen. Men va sur hon blir när inte hon vinner. Sån dålig förlorare är hon. Så man får säga att hon vann fast hon inte gjorde det, för annars springer hon in på sitt rum o gråter på sängen, å det vill man ju inte =p.




Jag o Susse fixade lite mat oxå sen senare. Blev en god sallad med stekt kycklingfile till. Jättegott o nyttigt =).

I dag har jag ringt lite viktiga samtal som man måste göra i bland.

Har bland annat pratat me jobbet. Min personal chef undade när jag hade tänkt börja jobba på heltid i gen. Hm det har jag inte äns tänkt på än. Emma är ju bara 2 månarder så det har jag inte funderat på. Men jag har ju tänkt att jag ska börja jobba min ena helg i mars. Men det får vi se i fall jag får göra =/. Han visste inte än =(. Jaja vi får väl se.
Sen pratat med länsförsäkringar om försäkring för Emma. Så nu ska vi bara fylla i papprena o skicka in, sen är det klart.

Nej nu ska städa lite här.



Hoppas ni får en bra dag.

Kramis


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Naaaaw hon är inte lik ett penntroll, hon är ju världens sätaste bebis juuuh ! Puss på er !

2009-11-25 @ 12:49:04
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0