Carina

Mina tårar kan inte sluta rinna. Jag kan inte fatta att du inte finns mer. Allt gick så fort. Bara förra v på min födelsedag fick jag ett mess från dig o grattade mig. Inte äns det glömde du bort när du va så sjuk.
I dag 20.15 så dog min moster Carina , ändast 45 år.Min underbara snälla goa älskade moster finns inte mer. Jag kan inte skriva med ord hur ledsen jag är. Men tänker även på hennes barn, Kim o Marcus och hennes man Thommy hur jobbigt de måste ha det. Eller min mormor o min älskade mamma hur jobbigt det är för dem. Mamma va med hela tiden tills hon somnade in.
Jag är glad att jag fick träffa henne en sista gång förra söndagen. Fick krama om henne en sista gång.
Hon va verkligen så himla underbar människa.
Orkar inte skriva mer nu.

Våran lilla Emma ska heta Carina i andra namn till minne av henne.

Detta är den 5 september på kräftskivan.
Fina Carina



God natt

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Tänker på er, kram kram

2009-11-03 @ 13:04:21
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0