Onsdag

 I dag har jag bara jobbat. Händer inte så mycke. Jonas jobbar över varje dag =(. I måndags kom han vid 21,00, Så han träffade inte Elin för hon sov ju då så klart. I går kom han hem vid 20.00. Då fick han träffa henne en jätte liten stund sen somnar ju hon. I dag ska han me jobba över. Kommer nog hem vid 21.00 i kväll trodde han =(. Så tråkigt. Fast det är ju bra att de har mycke o göra.... I morgon lovade han att komma hem direkt efter jobbet =). Jaja nog om det.

I dag efter jobbet åkte jag o Elin till fiket o unnade oss glass o bullar =). Gottit. Va jättelänge sen jag va där, ändå bor man så nära. Det va annat den första sommaren vi bodde här då va jag o Susse typ där varje dag. Vi hade då blivit beroende av hennes suppergoda Beskvier. Vi va där så ofta att vi skämdes när vi gick in där, så vi brukade göra så att vi gick in varannan gång. Vi behövde inte äns säga va vi skulle ha, för vi tog ju alltid samma =p. Å de är så goda. Men jag har gått en avvänjingskur mot detta så jag vågar inte köpa nån i dag =p. Skojar bara, jag tror att jag föråt mig på dessa goda beskvier så jag äter dem knappt aldrig längre.....

Kollade på lite bilder när Elin va bebis/liten. Här är några...


mini Elin. 3 dagar gamal första badet hemma 

 jag o lillan Susse o lillan  Sötisen  

 lite större, glad i lådan  Elins första jul. sitter på det fula golvet......

Detta va bara lite av alla bilder jag har av henne. Har tusentals. Å länktar efter bebismys nu =). Men det får vänta lite....

Nu ska jag gå o fixa lite mat. Blir fisk o potatis i dag....Bvc sa att det va viktigt att äta fisk i alla fall 1 dag i v för Elin. Å det blir inte jätte ofta här tyvärr. Men hon äter ju det på dagis me som tur är =).

Ha en bra kväll. 

Kramis



Kommentarer
Postat av: Susse

Hihi hennes beskvier är oslagabara ;) Lilla Elin var så söt så när hon var liten, eller det är hon ju fortfarande ! Massa pusssss

2009-05-13 @ 19:36:54
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0