onsdag

I måndags så va jag inne på Rosenlund o tog mina blodprover äntligen...Elin va hos farmor o farfar. Men det va ingen kö så det gick snabbt, va hemma inom 45 min i gen. Det va ju kanonväder i måndags så jag, Susse o Elin tillbringade dagen hos mamma ute i det härliga vädret. Sen åkte vi in till stan för mamma ville köpa blommor o lite annat.
Sen åkte vi hem till mamma igen för att bada i poolen. Inte jag men mamma, Susse o Elin. Elin tycker det är kul men är fortfarande lite rädd...

I går va vi mest hemma. Jag låg mest o läste ute på en filt,medan Elin sprang runt o lekte ute. Men i mellan åt blev det riktigt kallt när solen gick i moln. Sen på eftermiddan började det ju oska o regna.
Sen åkte jag o  Elin till Angelica. Eller vi hämtade upp henne o Hanna och åkte till konsum för att handla fika. Blev blåbärspaj o vanilj sås som vanligt =). Men det är gott. Elin säger alltid när vi ska till Angelica. Får vi blåbärspaj då?? Rolig hon är. Elin "hjälpte" Hanna o göra fruktsallad oxå. Blev kanske inte jättefina bananbitar direkt, men va gör det =).
Mysigt va det i alla fall. Elin tycker det är såååå kul att åka till Angelica. När jag sa i går att vi skulle åka till henne, så bara sken hon upp o sa Å jag älskar Angelica...Söt hon är. Men det är väl för att Angelica är världens snällaste me.

I dag har jag varit hos barnmorskan. Va där kl 9.00 i dag. Elin va hos farmor o farfar. Inte lätt att ha me sig henne när man ska prata, mäta magen o lyssna. Men nästa gång tar jag nog me henne så hon få lyssna på hjärtljuden me. Allt va jättebra. Skönt. Sen åkte jag till Coop för att köpa stövlar till skruttis. Det va det ända stället som va öppet lite efter 9. Men de hade så konstiga storlekar där så det gick ju inte köpa stövlar där. Träffade då på Johanna en fd klasskompis från gymnasiet.  Hon hade me sig sin lilla son på 2 månarder. Å han va så söt. Hade inte träffat henne på många¨år. Kul att träffa på gamla klasskompisar i bland. Hon hade honom i bärsele, o rätt som det va spydde han över henne o ingen av oss hade några papper me oss. Stackan. Hon fick nog köpa våtservetter el nått...Måste snart börja förbereda mig för sånt me  =). Men när Elin va liten hade jag alltid me sig våtservetter i väskan. Nog om det.
Blev att jag köpte på gummistövla på din sko i stället. Söta va? De ska på utflykt på dagis i morgon så jag va tvungen att köpa nya. Hade bara fodrade som passade henne.

I kväll ska jag ev ut o gå me Sara min bardomsvän. Hon bor hos sina föräldrar i 2 v nu. De bor bär ute me. Ska bli mysigt. Va jättelänge sen vi sågs nu. Skickade just i väg ett mess till henne om vi kunde ändra dag till i morgon. Jonas hade lite mycke på jobbet så han visste inte när han skulle komma hem. Hm ovanligt =/. Men hon har rätt fullt upp så det kanske inte går att ändra på...Annars får han skynda sig  hem =p.

Lite från i går.

Elin o Hanna

duktiga de är =)

 Elin som tog kort =).

Hoppas ni får en bra onsdag

Kramis

Tänkte på dig i går Tessan, förstår att det är tufft nu....

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Trevligt vi hade hos Madde idag, alltid kul att ses. Hoppas att ni får en fin kommande helg! Var rädda om er. kram L

2009-05-28 @ 19:25:10
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0