Om man inte passar sig, så får man stryk!!

En dag förra veckan när jag va o handlade i en affär  i Tenhult. Så hade jag 5 min på mig innan jag skulle hämta skrutt på dagis. Handlade på ca 2 min. Sen ringer telefonen när jag står vid kassan. Det står en äldre man framför mig där man betalar. Trodde då att han va klar när han står där med sin vagn o ser ut som han betalar, så jag börjar lägga upp mina varor, pratandes i telefon me. Rätt som det är får jag en rejäl smäll på armen som jag håller telefonen i så jag tappar kontrollen över den o tappar den o det bröts. Det va då den äldre mannan framför mig som klipper till mig för att han inte lagt upp alla sina varor än. Om inte jag hade hållt i min telefon så hade slaget kommit i magen, då vet jag inte va jag hade gjort, för det va ett rätt hårt slag. Kan man inte bara säga till personen, utan måste slå??  Vissa äldre människor tror att de kan betee sig hur som helst i bland. Å jag blev så irreterad att jag inte visste jag jag skulle göra, så jag sa inget alls eller gjorde inget alls så klart.... Å hon i kassan kunde väl bara stannat bandet så hade problemet varit löst, men hon bara rullade på bandet å bara försökte stanna mina varor me händerna hela tiden, hallå hon kunde bara tryckt på en knapp så hade det stannat.....I stället fick jag smäll för det =/, tur bara att det inte träffade magen.....
Så passar er när ni handlar, man vet aldrig va man råkar ut för =p......
Det va Jonas som jag pratade me i telefonen, han undrade ju va som hände för att det bröts helt plötsligt. Måste jag äns skriva att han blev  förbannad när han hörde va som hände ?

Ha en bra dag....

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD cicci, det hade jag nog letat upp den där gubben o gett han enriktig snyting!! ska jag göra det åt dej?!!? höhö!!

2009-05-20 @ 18:41:32
URL: http://omberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0