Lilla Elin

Nu har vi ätligen kommit hem..Tog ju bara 4 timmar på sjukhuset. De röntkade hennes lilla fot. Och som tur va så var det inget. Men hon kan fortfarande inte gå på foten stackarn. Hon försökte leka lite med leksakerna i väntrummet men det va ju inte lätt när hon inte kunde gå. Så hon hasade sig fram. Tycker så synd om henne. Hon va verkligen jättesnäll där inne. Det tog ju ändå 4 timmar o bara nästan bara vänta o det är inte lätt för en 3 åring att sitta stilla så länge. Å nu visar dig sig varför hon va så lungn. Hon har feber o säger nu att hon har ont i ena örat....Hm så det blir väl att åka till vårdcetralen med henne i morgon...Så det blir väl att bära på henne nu de här dagarna, får bara hoppas att det blir bra snart.....
Vilken "rolig" ledig dag jag fick =p. Men det va ju tur att jag va hemma om man tänker så.
Nu ska jag lägga mig o läsa lite på Åse, en bok jag lånat av Angelica. Har fortfarande inte börjat läsa Män som hatar kvinnor. Den blir det nästa bok jag läser...
Är rätt trött i kväll efter nattens icke sovande så det blir nog att man somnar tidigt i kväll...

Ha en mysig söndagskväll

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0