Jag fick det =)

I går fick jag papprena från försäkringskassan. De har besutat att jag får hel havandeskapspenning 2 månarder innan Beräknatförlossningsdatum =). Jag skickade in papprena i onsdags förra veckan o fick svar i går. Det va snabbt, försäkringskassan är ju annars kända för att ta rätt lång tid på sig...Jaja men nu va det klart i alla fall =).

Fick springa i väg här nyss o göra räddning på Elin som satte vatten i halsen. Urch det är så otäckt när de verkligen sätter i halsen ordentligt. Men efter en stund kunde hon andas i gen. Puh blev riktigt rädd faktist....

I dag blir det jobb, hoppas på att det är svalare i dag. I morgon är vi lediga =) o på fredag. Då måste jag in o ta blodprover. Skulle gjort det förra veckan men jag va aldrig inne i stan, åker ju inte in bara för att ta lite blodprover. Men nu måste jag, för jag ska till barnmorskan v efter o då ska hon fått svaren..Det är det som är nackdelen att gå här i Tenhult, de tar inga bloprover o sånt så man måste ändå åka in till rosenlund o ta dem, tyvärr. Å det är inte alla veckor jag är där inne, särskilt inte de veckorna jag jobbar.

 min mage v 25  (snygg blid )oxå v 25.

Nu ska jag gosa me min lilla tjej, träffar ju inte henne mer i dag sen.

Ha en bra dag.

kramis

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå!



Va mysigt det ser ut med bebismage! Fast lika mysigt är det inte efter vecka 35 :) hihihi

Jag tror inte alls din mage är för lite, min var jätte liten men det blev en ok bebis ändå. Vissligen var hon i minsta laget min frisk och pigg ändå sen har hon varit duktig på att ta igen lite hull nu utanför magen:)



Hoppas allt är bra med er!

Kram från Lina med familj

2009-05-23 @ 07:56:05
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0