onsdag


I dag har vi varit nere hos Madde o Engla o hälsat på. Hennes kompis Linda va där me en sväng. Kul att träffa henne igen =). Engla har redan fått en liten tand. Hon är så go nu, ler o pratar för fullt. Elin va så lycklig när hon fick hålla henne... Min duktiga lilla tjej.

I morgon ska jag till Angelica på frukost. Lämnar Elin kl 9.00. Hämtar upp Shpresa vid dagis, för hon lämnar sin  tjej som är lika gamal som Elin oxå kl 9.00. Sen åker vi å handlar lite frallor. Sen till Anglica. Blir mys =)
Sen vid 12.00 ska jag till barnmorskan o lyssnar på hjärtljuden =D. Ska bli kul. Väga sig oxå =( mindre kul kanske =p. Ne då jag har koll själv hemma här på min vikt så det är ju inget....Vet redan att jag gått upp 5 kg. 2-3 kg sen förra gången allså (v 10) nu v 23 snart v 24.....

Har lagt ut lite annonser på Tradera i dag me, ska sälja lite kläder tänkte jag =).

Ha en mysig onsdag

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0