Aj aj

I går efter jobbet så skulle vi grilla då för ovanlighetens skull =p. Så hoppade Jonas o Elin studsmatta i väntan på glöden.' Precis när de skulle gå ner i från studsmattan så skadar Elin sin lilla fot. Gråter rätt mycke, hon brukar inte gråta alls nästan när hon skadar sig. Hon verken vill eller kan gå på sin fot. Kan ju säga att denna natten inte va rolig. Hon har legat gämte mig o gråtit o vänt sig i stort sett hela natten, sagt att hon haft ont i foten. Vi ska in til akuten nu kl 15.15. Stackas liten tjej. Tur att jag inte skulle jobba i dag för jag har knappt sovit en blund i natt.
Men det är hemskt lugnt här, för hon kan ju inte gå nånstas utan att vi bär henne. Så vi får väl hoppas att det bara är en stukning. jag skriver senare i kväll o rapoterar läget här...


Ha en bra söndag

Kramis

Kommentarer
Postat av: sara

jag har sagt det förr och jag säger det igen... Elin är sin mamma upp i dagen :)



Hoppas dock att hon blir bra i lilla foten så hon kan busa igen :)

2009-05-28 @ 18:10:30
URL: http://sarainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0