99 dagar kvar....


I går va det en tidig morgon för oss här. Skulle på utväcklingssamtal på dagis för Elin kl 8.00. Oj oj va  tidigt =p. Så vi gick upp vid 7.00 o fixade i ordning oss. Inte för att man behöver göra sig i ordning så där jättemycke för att åka till dagis.
Elin sköter sig jättebra på dagis. Hon stormtrivs verkligen där nu. Det känns verkligen jättebra att hon gör det nu. Innan ville hon helst vara hemma me mig. Men nu har hon ju sin bästis Alexia me. De frågar efter varandra så fort de kommer till dagis, sen håller de i hop hela tiden. Kul att de funnit varandra =).
Elin stannade kvar på dagis för det va hennes dag att vara där. Så jag åkte hem o åt frukost, la mig i soffan o somnade. Va såååå trött. Sov nog 1 1/2 timme. Vaknade precis innan jag skulle hämta lillan på dagis, så jag blev lite sen till dagis. Bara 10 min.
Sen åkte vi till fiket o köpte fika. För vi skulle ner till Madde o Engla och kolla på Englas rum. Såååå fint va det =). Ett riktigt flickrum. Duktig han är Mattias.
Goa Linda kom oxå för att kolla på Englas rum. Sen belv det fika o tjej snack. Elin va trött så hon gick upp o la sig i soffan o kollade på film. Hon somnade faktist till en stund och Enlga somnade oxå. Så vi kunde tjata för fullt utan att bli "störda".
Elin tyckte om Englas rum oxå. Hon började leka för fullt där innan vi skulle åka hem. Bebis leksaker är ju alltid kul el?? Växer nog aldrig i från det verkar det som =). Sen gosade hon o hade sig  me Engla i hennes säng. Så sött. Kul att hon tycker om bebisar så mycke....
Hon är så go Engla, ler så fort man pratar med henne. Pratar jättemycke nu. Å de växer upp så fort. Man måste verkligen njuta av dem, för rätt som det är så är de stora...

På kvällen va jag ute o gick me min barndomsvän Sara. Hade inte träffat henne på jättelänge. Hon ska flytta i väg till sin kärlek i Stockholm o börja ett helt nytt liv. Hoppas hon kommer trivas och få det bra. Det är hon värd.....
Va jättekul att träffa henne o tjata o skvallara lite =). Jag önskar henne all lycka.

I dag är det 99 dagar kvar till Beräknadförlossning =D. Har nu varit gravid i 181 dagar av 280. Känns bra =). Är med i familjelivs sida o där står det exakt allting. Hur många procent man gått, hur många dagar det är kvar o veckor. Annars hade jag inte haft nån sån koll på hur många dagar det är kvar =).

I morgon ska jag jobba natt. Min sista natt innan jag går hem. Skönt, för natten är det jag tycker är jobbigast.

Lite bilder från i går.

Kusnerna gosar i sängen.

Linda Madde Här plockar hon blommor hos Susse o Tias när vi va där o hälsade på i onsdags. 
 Denna härliga bild är tagen hos mamma när hon plockar blommor. Hon älskar blommor. Får buketter av henne varje dag =). Min going.

Hoppas ni får en härlig fredag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0