Vattenläcka igen =(

I går va vi hos pappa på kalas. Innan vi skulle åka ner så skulle jag hämta en sak i matkällan el va man ska kalla det...
När jag ställer mig där inne så blir jag dyng blöt om foten. Kollar då på golvet, där är det en rätt stor pöl med vatten.......
Å nej tänker jag, bara det inte är en läcka i gen, hm tar det jag ska ha o åker ner till pappa. Kommer då på det igen när jag är där o påpekar det för pappa. Han sa att det kunde typ va att det är fukt i väggana nu när kärlen släpper el nått. Sen när Jonas kommer hem så kommer jag på det igen å säger det till honom. Han springer ner o kollar....
Ett rör va sönder som stod o läckte. Blivit lite fukt i taket så snart kommer nån som ska fixa detta. Hm hoppas inte denna vattenläckan blir lika dyr som den förra =(. Då gick det på massa pengar att fixa det.....

Kalaset va mysigt i alla fall. Elin höll Engla, så duktig va hon. Hon sprang o satte sig i en soffa o ropade, snälla kan inte jag få hålla Engla...Mattias skulle precis gå in me henne då, men hon fick hålla henne en snabbis. Hon tystnade
till o med hos henne för hon va lite gnällig o hungrig just då. Men när hon kom i Elins famn så tystnade hon =). Då va Elin en stolt liten kusin. Hon verkligen älskar bebisar. Så fort vi kom hem till pappa så gick hon fram till Thea som är Inga-lills barnbarn som är 5 mån. Började klappa o pussa på henne (hon trodde det va Engla). Hon kommer bli en jättebra storasyster tror jag =).

Stolt kusin

Thea Söta Victor som jätte gärna vill vara me på kort o hålla bebis =p

I dag blir det jobb i eftermidda. Urch men va är det för väder vi har? Massa snö ligger det nu o snöar för fullt. Det ska ju vara vår o skönt ute nu =(. Hoppas det försvinner snart.

Ne nu kommer nog han snart han som ska fixa läckan.

Ha en mysig måndag

Kramis

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

Fy för vattenläckor... hoppas det inte blir lika dyrt denna gången! Klart vi skall på Englas dop, skall bli mysigt, men har inte riktigt kommit på vad man skall köpa till henne än... har du några bra tips? Kram

2009-03-23 @ 11:10:16
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0