Min söta lilla tiger

I onsdags hade vi kalas för min kära mamma. Alla kom, alla hennes 5 barn m familj, alla hennes syskon m familj så vi var fullt hus. Detta hade vi planerat utan att hon visste nått om. Hon trodde bara att vi hennes barn skulle komma =).
Glad blev hon nog i alla fall. Vi hade köpt smörgåstårta, en digetal camera, ett jättefint halsband med sina barns namn på och ett present kort på en kryssning. Så det blev lite presenter i alla fall. Jättekul att träffa alla. Inte så ofta man gör det. Vi va inte hemma förrens vid halv 10 på kvällen då va man rätt trött när man gått upp kl 5.00 den v.

Fredagen va jag hemma me Elin för jag visste intei fall hon hade urinvägsinfektion. Så jag va hos doktorn me henne.
Hittade nån bakterie så vi får se...

I går jobbade Jonas. Så först åkte jag o Elin till Lekerydskiosken o köpte lördagsgodis. Sen bar det i väg till Holmgrens för att hoppa hoppborg. Det är populärt =). Sen åkte vi till Macdonalds, så där va det ansiktsmålning för de små, så hon belv en söt liten Tiger.... Å Elin är så blyg me -not. Så fort hon satte sig där hos tjejen så började hon tjata om allt. Jag lyssnar inte på va min mamma säger, då blir mamma ledsen sa hon till henne. Jag är en busig unge osv. Men vet inte va man ska säga nästan när hon börjar tjata på. I bland så hittar hon ju på me så man vet ju aldrig va hon säger till folk i bland när man inte är me....Jaja barn är väl såna...
På kvällen så grillade vi för första gången detta året. Gott va det. Somnade redan vid 10. är såååå trött nu förtiden =(.

I dag blir det klas för pappa för han fyller år i dag, Grattis pappa på födelsedagen. Joans jobbar så han föjer inte me.
Så snart ska vi fixa i ordning oss o gå till pappa.

Hoppas ni får en mysig söndag

Kramis



 hoppar för fullt Elin på dagis me kompisar

mamma öppnar paket  Söta Nina o Engla

morbor Bosse Gos Söta Linnea o Engla

Elin hos doktorn gungar i det häliga vädret

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

söt tiger :) Hoppas du blir piggare snart, men månaderna kommer nog gå fort, blir ju mycket ljusare och så nu! Grilla låter riktigt gott, måste åka och köpa en riktigt bra grill så vi kan grilla som aldrig förr i sommar! hoppas du får en bra vecka. kram

2009-03-22 @ 17:09:05
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Sandra N

gullig tiger du har... ;o)

2009-03-29 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0