Min duktiga lilla tjej =)

I tisdags va det dax att åka in till a6 å övnings gå me Elin =p. Det va det första Elin sa på morgonen när hon slog upp ögonen, mamma ska vi åka till a6 i dag eller?
Ja nån gång måste jag ju ta tag i det liksom, så det bar i väg till a6 me Susse. Å hon va jätte duktig min lilla tjej =).
Hon gick me oss hela tiden, snattade bara en gång på H&M en Hallo Kitty keps som hon ville ha. Så hon sprang ut me kepsen på o jag efter. Började in pipa förrens vi kom in me den igen, hm konstigt. Men annars gick det problemfritt. Hon fick ju äta på sitt favoställe me, Macdonalds.
Så dit kan vi nog åka till fler gånger =D. Men vagn tog jag inte äns me mig. Ingen ide, hon vill inte sitta i den ändå.....
Efter det åkte jag o Elin´till Anglica på en fika. Malin från jobbet va oxå me. Hon är jätte snäll o mysig.
Vi va hemma rätt sent, nästan halv 8 tror jag. Men det är kul att träffas privat o sitta o tjata lite...
Anglica brukar jag ju träffa men Malin va första gången hon va me.


I går va vi hos mamma hela dagen. Mys dag. Susse o Tias va där oxå. Blev lite fika å så. Elin badade som vanligt då.
Vi var nog inte hemma förrens vid 7 på kvällen, jag slängde i hop lite spagetti o köttfärsås för Jonas hade tärnat så han va inte hemma heller.

I dag har Elin varit på dagis å jag på stan. Va ute efter nya gardiner till tv rummet. Va runt i hela stan känns det som men hittade inga =(. VArit på Eko hallen, Ekea (fast där hittade jag lite annat smått o gott som vanligt), IMS, Hemtex, nån tyg äffär nere på stan men inget som jag tyckte passade.....Tråkigt.
Får nog bli torget nästa helg, ha inte varit där på nästan 1 år tror jag. Där har de ju massa fina tyger o gardiner så dit måste jag åka.......
Sen i dag ska jag o lillan till stan igen för att ta kort på Elin. Hon fyller ju år om 1 vecka i dag så jag måste ju åka till JP och Veckans Nu o ta kort så hon blir me i tidnigen.

Nu ska jag fixa lite här hemma tänkte jag, sätta upp lite nya gardiner o saker i tv rummet (får ta några jag har liggandes).

Ha en mysig torsdag

kramis

Min mage v 15. Den är inte så där jätte stor, va större i början när den va svullen. Men nu har svullnaden gått ner lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0