Denna jobbiga nästäppa

Jag få gnälla lite om min  jobbiga gravid nästäppa.
Har nu varit konstant nästäppt sen december månad då jag blev gravid, känner mig som en narkoman me den där nässpryet. I helgen hade jag glömt min nya hemma o jag va verkligen helt igen täppt. Hade bara en gamal kvar i min väska, fick inte ut något hur mycke jag än tryckte....Tog då fram kniven o skar upp den i botten o fick i mig några droppar...å va skönt det va......Hm snacka om beroende. Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv sen efter, men andas normalt sen kunde jag i alla fall =). Men det kommer gå över när bebisen kommer ut som tur är.

I dag har jag Madde, Elin o Engla varit ute o gått lite, va svinkallt. Sen gick vi hem till madde o fikade lite. Enlga hon är så go o snäll. Elin håller på att pussa o krama på henne hela tiden. Så sött är det. Sen när jag höll henne så somnade hon i min famn, så mysigt va det. Länktar efter min bebis nu, fast  jag vill minsann att den ska växa till sig i magen den tiden den ska =). Å om 1 v ska vi på ultraljud, länktar att få se den lilla.'

Hoppas ni får en mysig måndag

kramis



Kommentarer
Postat av: Lina

Men man får väl säga grattis!

Gu va kul! Då kommer vi ha 09 bebisar båda två:)

09 rules!:)

Hoppas du mår bra och att allt är okej:) kram

2009-04-02 @ 09:21:57
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0