I dag fyller min Elin 3 år

Grattis på 3 års dagen min lilla sötnos. Kan inte fatta att jag haft henne i 3 år redan, tiden har gått så fort. Å jag älskar henne mer o mer för varje dag känns det som......
Detta kortet va me i Jönköpings Nu tidningen i går. Har tagit en förstoring i svart vitt på denna. Fint va?



I dag blir det farmor o farfar som kommer o firar henne. Mamma kommer me en sväng. Vi ska ha kalas för henne på söndag då kommer alla. Vi har köpt en cykel till henne o massa kläder o andra saker som hon nog blir gald för =).
Gulliga Anglica hade me köpt present till Elin som Ann-Marie skulle ta me nu, hon hade fått det av Stefan på jobbet (Stefan är Anglicas sambo som oxå jobbar på jobbet).
Ne nu ska jag fixa lite fika här.

Ha en mysig torsdag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Änglavakt

Såg den fina bilden i tidningen! Hoppas hon får många fina paket, och att ni får en bra helg, själv skall jag jobba! Kram

2009-03-12 @ 22:03:00
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Susse

Åh Grattis till lilla pluttan :) Har ni kollat på jnytt? ;) Puss

2009-03-13 @ 16:28:43
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/
Postat av: susse

Har utmanad dej på bloggen ;)

2009-03-16 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0