Fredag

I dag blir det nog bara att vara hemma. Det snöar för fullt här ute . Jag o Elin skulle igenligen åkt till mamma i dag men hon ringde o tyckte inte jag skulle åka i detta snö kaos. Jag låg fortfarande i sängen så jag hade ingen koll direkt, Så det blir hemma i dag. Fast det är rätt skönt det me när man jobbat hela veckan o ska jobba hela helgen......

I går så fick jag skuta kl 18.00 i stället för 22.30.Tog lite komp timmar. Då åkte jag hem till Jonas föräldrar för Jonas o Elin va där o åt vofflor. Å va gott det va =). Vofflor, sylt o vanlijglass. Ok vi va en dag efter voffeldagen men det va lika gott för det =).


Jag följer er blogg som handlar om en tjej som har cancer, hon ligger inne nu på sjukhus o mår inte bra.....
http://mittlivsabina74.blogspot.com/
Urch man bara gråter när man läser om henne. Tycker så synd om henne.

Nu ska jag leka lite me Elin

Ha en mysig fredag o helg

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0