Sommarlov =D

Nu har jag o Elin sommarlov =D. Så härligt. Vi kallar det sommarlov innan den lilla kommer =p.
Gick jättebra att jobba i helgen. Tessan gick hem me ryggont stackan, så på eftermiddan kom Angelica ner o jobbade i stället =D. Jättekul att jobba en sista dag me henne. Men henne kommer jag ju träffa i alla fall fast att jag är borta från jobbet länge nu, Tessan me får vi hoppas =).
Jag bjöd på tårta, tyvärr va den inte så krispig längre för jag granerade den dagen innan (orkade inte göra det på morgonen innan jobbet). Men det va god ändå.

 sommartårta

I går va det såååå härligt ute. jag o Elin lämnade hemmet och åkte till mamma och hälsade på. Hade inte träffat henne på flera v kändes det som. Men när jag tänkte efter så träffade jag ju henne i torsdags, men Elin va inte me då.
Där satt vi i solen lite o njöt o slappade. Sussse kom oxå =). Mamma lagade god mat till oss som vanligt. Världens snällaste mamma har vi.
Mamma började jobba vid 15.00 men vi stannade en stund till men sen åkte vi hem till pappa. Vi hade tänkt hälsa på Mattias, Madde o Engla. Jag har inte täffat Engla på 2 v. De ändrar sig så fort de där små så man vill träffa dem ofta.....
Mattias har semster nu, skönt. Hoppas vi träffar dem lite nu då.
Elin leker för fullt här hos pappa.

hoppar såklart

gungar

Sen åkte vi hem. Elin ville plocka smultron, Finns verkligen MASSOR av dem här.

     

Min sommarsöta lilla tjej

En riktigt härlig dag va det i alla fall.

I dag ska Susse i hennes kompis ta me Elin o hennes pojkväns lilla flicka som är 2 år till stadsparken o leka lite. Tycker hon ska bli jättekul. Hon älskar verkligen stadsparken o Susse =).
Tack Susse...
Då ska jag passa på att åka till Maxi o handla som jag skulle gjort förra veckan men orkade inte....
Men först nu på förmiddan ska vi fylla upp hennes pool för det är ju KANONFINT väder i dag me =D, Härligt. Så nu ska jag inte sitta här mer utan ska ut i det fina vädet o njuta.

Hoppas ni får en härlig dag o njut nu när det fina vädet äntligen kommit.

Kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0