Lister

I lördags jobbade jag extra mellan 7.00-13.30. Efter det åkte vi till byggmax och köpte lister. På kvällen gjorde vi egen pizza här. Elin va så duktig så och hjälpte till =).
Somnade rätt tidigt. Hade jobbat 6 dagar i sträck o gått upp tidigt hela veckan. På söndagen va det projekt setta upp lister till hela hallen. Tog nästan hela dagen men bra blev det =). Vilken skilnad det blir när de kommer upp. Så nu är det bara garedrob som fattas o måla räcket. Å va skönt när detta är klart. Har hittat en garderob på IKEA som vi troligtvis ska köpa. Men ska upp nån dag i v till Ikea o kolla va som finns. Måste köpa några nya tavlor oxå. Är helt kalt på väggarna. Har suttit här på intrernet och kollat på ikeas hemsida, men det är så svårt att bestämma sig över datorn. Ska köpa lite nya bebis saker me, mysigt =).
Detta är garedroben jag vill köpa. Fin va?




PJÄTTERYD Tavla

SLÄTTHULT Självhäftande dekorationDe här har jag hemma som jag hade tänkt sätta upp i hallen. Men Jonas tycker inte det passar in. Hm vet inte va jags ka sätta dem nu.



De här tavlorna har jag kollat lite på. Hm men jag vet inte. Jonas vill inte att det ska vara nån färg.Han vill bara ha svarta o vita tavlor. Men allt är bara vitt o golvet ska bli grått. Kul att ha nån färg nånstans el?? Hm får väl se vem som bestämmer i slutändan.
Finns ju massa fina tavlor. Svårt att välja. Särskilt när Jonas aldrig vill följa me o kolla, så får man ta allt ansvar själv o han inte blir nöjd. Hm =/.
I dag ska Susse vara hemma här me Elin. Dagis är stängt i dag.  Kul tycker Elin. Men denna v är den sista veckan på nästan 3 månarder hon går på dagis. Hon kommer nog sakna sina kompisar stackan. Men det är ju semestertider o då får man inte lämna när man är hemma för havandeskapspenning el om man är mammaledig. Får väl se va vi kan hitta på varje dag jag o hon, Hoppas på bra väder så man kan vara ute. Hon länkar ju så tills blåbären är mogna så vi kan plocka det. Hon plockade smultron i går, de är redan mogna. Är inte det tidigt?? Gott va det i alla fall.

Nu ska jag och skruttis gå ut lite i solen.

Ha en bra måndag.

Kramis

Här hjälper hon till att göra pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0