Härliga dag =)

Å va härligt det har varit idag. Det känns som det va så länge sen det va så här varmt. Äntligen har sommaren kommit känns det som.
Vi fyllde upp Elins pool i dag igen. Å va det badades. Hon verkligen älskar det.
Sen kom Susse hit. Vi fixade lite mat å sen följde Elin me henne in till stadsparken. De hade haft jättekul. Elin hade tagit hand om den andra lilla tjejen som va 1 år yngre. Hållt henne i handen o kramat på henne o hållt på =). Söt hon är. Hon blir nog en bra storasyster i alla fall.
Jag åkte i alla fall och storhandlade. Hade typ inget hemma så jag fick handla massa. Men det blev massa goda frukter me nu i värmen. Det blev vattenmelon, vindruvor, persikor, kiwi, mango, färsk annanas så vi ska nog klara oss här =D. Men man blir inte så hungrig på mat när det är varmt, då är det gott med frukt i stället. Köpte glass me (gömde jag för Elin, annars vill hon bara ha det ).
Mötte upp Susse o Elin vid maxi så jag tog med Elin hem.
Elin va sååå glad, hon säger att hon vill göra om detta snart igen. Tack snälla Susse säger vi.
I kväll skulle jag o Elin ut i byn o gå, jag skulle gå o Elin cykla. Hm vi kom bara till grannen gämte sen ville hom cykla hem igen. Jag stod o pratade lite me honom o det ville ju inte hon så hon blev nog sur el nått, knäppisen.
De ska ha sin bebis om ca 2 v så man har ju lite o prata om.



min tuffing innan stadspaken

trött på att vara me på bild =p

smuts gris

Nu ska jag kolla lite på tv.

hoppas ni haft en skön dag.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0