Äntligen

har jag städat färdigt. Har hållt på här hela dagen att städa. Städat o rensat ur hela köket. Torkat o torkat så nu är det skinnande rent. Ville knappt använda det i dag när jag skulle laga mat sen. Har även städat ur badrummet o slängt massa olika produkter man inte använder. Jag började vid 12 tiden i dag o torkade färdigt golvet precis o kl är 19.50. Herregud vilken tid det tog. Men nu är det rent i alla fall =D. Så nu är ni välkomna i hälsa på =).
På förmiddan hade jag jättemycke samandragningar el förvärkar el nått. Magen va helt stenhård o jag hade rätt ont faktist. Så har det inte varit innan =/. Va nästan rädd att det skulle sätta igång. Men sen lugnade det ner sig så då satte jag gång och städa =D. Får ju passa på när det inte är strålande solsken. Har varit rätt mulet här hela dagen och nu på eftermiddan har det faktist regnat och åskat lite. Rätt skönt faktist.

I går va jag o Elin nere vid sjön. Susse o hennes kompis Becca kom me. Jätteskön va det där nere. Svalkar lite mer där nere. Vi hade me oss lite fika o vattenmelon. Hälsade på Mattias, Madde och Engla me. Engla låg på en filt i skuggan och hade det gott. Fläktar rätt bra där nere hos dem så Engla hade det jätteskönt.
Elin höll på som vanligt att pussa o krama på henne =).
Sen på eftermiddan åkte jag och Elin o handlade lite. Blev kycklingsallad i går i värmen.
Jonas satte i hop garedroben i går me =D. Blev jättebra. Så nu är det nästan klart, bara räcket som ska målas me. Får se när jag gör det. Hoppas på att hinna göra det innan bebeisen är född. Men vi får se.

PÅ torsadag ska jag, Angelica o Tessan ut coh äta nånstans i stan. Blir mysigt.

ELGÅ Garderob med 2 skjutdörrarDenna garedoben blev det. En med spegel o en utan. Får se i fall vi byter ut så det är spegel på båda. Det är ju bara att köpa till i så fall. Men jag är nöjd i alla fall.

Söta Engla

Elin är sugen på nappen tror jag =p
Kusinerna

Susse o Becca

Tack Susse för denna fina klänning =) Fin va? Är på väg till affären.

Nu ska jag duscha av mig och slappa resten av kvällen.

Ha en skön kväll.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0