Stadsparken igen.

I går blev det att jag, Angelica, Elin och Hanna åkte till stadsparken. Trotts att regnet hängde i luften. Det va faktist skönt ute.
Elin och Hanna har så kul i hop. Trotts att det skiljer över 3 år på dem. De sprang runt och lekte medan jag och Anglica mest satt o tjatade =). Sen efter ca 1 1/2 började det regna så då åkte vi upp till a6 och åt på macdonlads. Å jag fick ett lila glas =D. Fint, Elin fick ett rosa plastglas då. Hon va sååå glad för det, ska alltid dricka ur det =p.
Sen gick vi en sväng på a6. Som sagt jag har ju inte haft med Elin så mycke på a6 sen hon försvann för ca 1 år sen. Va lite orolig att det skulle upprepas, men det gick faktist rätt bra. Hon höll sig mest vid Hanna. Visst hon tjatar med alla som finns och håller på men det gick bra. Vi va inne i Esprit barn butiken, då gick hon fram till hon som jobbar där. Hon höll på att plocka upp kläder. Vilka fina kläder ni har här inne sa hon till henne. Hon bara skrattade. Sen stod Elin där en stund med Hanna o tjatade. Hon tycker ju om kläder rätt mycke då om man säger så. Hm undra va det beror på =).
Sen gick vi ner till lekhörnan på a6 så Elin och Hanna fick leka lite till.

I dag har vi varit nere hos Victor som hjälper pappa denna v med att mjölka. Jag skulle baka bullar med trodde inte mjölet skulle räcka (det gjorde det). När jag va där så kom Susse oxå. Sen va vi där nån timme. Elin har så kul där nere på gården. Pussar på kattungar, springa om kring o hoppa och studsa. Härligt att hon får växa upp så här på landet. Synd bara att det inte finns så mycke barn här i byn som hon kan leka me =(. Tur att hon har sina kompisar på dagis.
Sen följde Susse me oss upp och bakade bullar...Å va goda o fina de blev. Tack Lina för receptet =).

Nu ska jag skära lite sallad sen ska vi äta lite. Blir färskpotatis med fläskfilegryta med kantareller i. Måste ju använda min kantareller =). Sen ska vi nog ut en sväng o gå hela familjen.

Lite bilder

Elin Och Hanna

Pluttis

Goa Angelica, snällare männsika finns nog inte..

Hoppas ni får en fin kväll.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Lina o Leja

Va kul att ni gillade dem! Här hemma är vi helt beroende, går inte sluta att äta från dem:)



Kram

2009-07-15 @ 17:26:28
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0