Härligt kvällsdopp i sjön

I går va det sååååååå varmt här så vi packade i hop en väska och åkte ner till sjön. Även att det va rätt mulet. Men va skönt det va i vattnet, helt ljummet.  Elin o jag va i jättelänge. Vi va nästan helt själva där nere. Och de som va där åkte rätt snart. Så vi badade rätt länge sen ville Elin fika. Då började det åska. Men det va rätt långt borta så det va ingen fara. Så fikade och lyssnade på åskan och hade det skönt. Men vi åkte innan regnet kom.
Åkte sen hem och bakade blåbärspaj. Då kom Mattias, Madde o Engla förbi för att hämta resesängen (de skulle låna den). Precis när de kom så började det ösregna så de fick stanna en stund. Och det får de gärna. Engla hon är så go o söt. Ler så fort man pratar me henne. Så jag fick en liten bebis dos i går me =D.

När Jonas kom hem fixade jag lite mat och åt. Det hade klarat upp jättemycke sen på kvällen så vi åkte ner till sjön och tog oss ett kvällsdopp. Å va skönt det va. Man hade varit så varm på dagen i denna värmen.
Vi nere där rätt länge. Lekte lite me bollen me Elin. Men tillslut så skakade hon av kyla. Hon ville ju inte erkänna att hon frös för hon hade så kul. Men då tog vi upp henne och åkte hem. Hon fick duscha av sig o somnade nästan på en gång när vi la henne. Det är jobbigt att bada o leka på kvällen =p. Nu är det ju sommarlov så det brukar bli att hon är upp lite senare på kvällarna nu. Men i går klarade hon inte att hålla de små blå uppe.

I dag är det härligt väder i gen så vi ska snart packa i hop en fika korg o lite saker till standen. Susse kommer ner oxå.

I kväll ska jag ut o äta med Tessan o Angelica. Vet inte äv var men det är ju bara att ta ett ställe.

Hoppas ni får en härlig dag.

Kramis

På dagen

Fikar lite

Mattias Elin o Engla (lite dålig bild)

Kvälls doppet

Elin jag o stora magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0