Har varit duktig i dag =)

I tisdags va jag och Susse och klippte oss. Roligare att åka 2. Blev faktist rätt nöjd. Blev kanske inte riktigt så som jag tänkt mig men ändå. Hade med mig en bild och visade. Blev toppning av håret och rätt mycke ur klippning, lite mer i tapper är det nog nu. Lite mer lugg blev det oxå. Har inte tagit nån bild så jag kan inte visa. Får försöka göra det nån dag.
Susses hår blev jättebra. Hon klippte nog av 10 cm på sitt hår och klippte upp det lite mer. Sååå fint.
Vi klippte oss på Cissis klipphörna i Norrhammar. Hon är jättebra faktist.

Sen bar det hem till mamma igen för hon hade Elin. Åkte sen hem. Både jag och Jonas hade köpt roser till varandra. Elin tyckte det va jätteskoj att vi hade gjort det på samma dag å allt. Vi firade 8 år av förlåvning.
Lagade en jättegod lasange tillsammans. Blir kanske att vi går ut och äter nån dag på semestern sen i stället.

I går va vi hemma på dagen. Va ju skapligt väder så vi va ute mest på förmiddan innan regnet drog in =/. Sen vid halv 4 tiden åkte vi in till Jonas jobb. Vi skulle åka i väg till Trollhättan. Eller nästan ända dit. Jonas skulle köpa däck och lite annat till crossen, så då följde jag och Elin med för sällskaps skull. Elin tyckte väl det va sådär kul att bara åka sådär framåt och tillbaka utan något nöje för hennes del. Förstår henne. Blev nästan 30 mil vi åkte.
Men vi åt på Macdonlals så då va hon nöjd en stund =).

I dag har det inte hänt så mycke här, Är ju så tråkigt väder. hade tänkt att vi skulle ut och plocka lite blåbär men det bara regnar och regnar hela tiden =/.
Så jag har slipat färdigt räcket i dag. Känner mig såååå stolt är ju såååååååååååå tråkigt att slipa. Men nu äntligen är det klart. Så nu är det bara att måla. Får se i fall jag börjar me det idag el om jag väntar till nästa vecka när Jonas är hemma.  Inte lätt att måla när man har en pillig 3 åring hemma som vill "hjälpa till".

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0