=)

I torsdags va jag Elin och Susse nere vid sjön som vanligt då o badade o hade det skönt.
På kvällen va jag och Angelica ute o åt på piren. Tessan följde inte me. Men det va mysigt. Vi bestämde då att om det är fint vädet i mogon så skulle vi åka till Tenhultssjön. Och vädret höll ju i sig så det blev tenhulstssjön. Det va jag, Elin, Anglica, hanna o en kompis till henne. Sen träffade vi Fia med hennes barn där nere så vi satt tillsammans. Hon ska oxå ha barn. Men hon är 1 månard längre gången en jag. Så vi satt där me våra magar i vädret =).
Elin hade jättekul för hon träffade många kompisar från dagis som hon lekte me. Så henne hade man inte ont av direkt. Hon badade i stort sett hela tiden. Vi satt nästan precis vid vattnet så man hade koll hela tiden.
Vi va nog där nere i 3-4 timmar men sen började det blåsa o bli jättemulet så vi åkte hem. Efter det så åkte vi till Elins farmor o farfar o hälsade på. Men vi blev såååå varma när vi varit där en stund så vi va tvungna att åka o ta ett dopp till i sjön fast här hemma då. Men det svalkade nästan inte för det va så varmt i vattnet. Men sen började det åska o renga hela kvällen. Det behövdes faktist.

Lördagen va jag, Susse o Elin vid sjön i gen här hemma. Där va det inget folk alls. Förstår inte varför, för det va hur varmt som helst. men framåt eftermiddan började det åska igen. Då åkte vi hem till pappa. Där blev det lite fika. Jonas o Victor va o körde cross.
På kvällen va Susse, Mattias o Victor här o grillade. Kul =)
Fick reda på en rolig nyhet i lördags. Men den är lite hemlig än tror jag så jag får vänta att dela me mig av den tror jag =). Men det är jättekul i alla fall. Jag skriver om det så fort jag får =p.

I går va vi inne stan o köpte färg till räcket i hallen. Tänkte jag skulle sätta i gång me den nu när det ska vara lite sämre väder.
Jag o lillan va oxå ute o plockade lite blåbär o smultron. Tänk att de är mogna redan.
Va sen nere hos pappa för de har hittat kattungarna. Å va söte de va. 4 svarta o en grå. Elin höll en, jätteförsiktig va hon.
Mattias, Madde o Engla kom ut me. Sen skulle Engla bada då ville vi va me. Gissa vem som me ville bada då?
Elin ja. Så hon badade hon me. Hon älskar det =).

I dag vet jag inte va vi ska  hitta på. Jag har ingen bil hemma så jag kommer ingenstans heller =(. Men det är rätt skönt att bara ta det lungt nån dag me.

Lite bilder från våra dagar.

Angelica, Hanna o Elin

Elin och hennes dagiskompis Melwin

Fia

Fikar lite

  

Victor

 Mattias

Håller kattungen

Engla badar

Elin badar

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Sassa

hej hej ...ska vi adda varandra på bloglovin?

Har en mammablogg och älska att läsa mammabloggar.



Kram

2009-07-06 @ 16:58:02
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Ewwe

hejsan ja man tackar. Kommer att följa din blogg.. Gillar att se vad andra mammor gör för kul. Kramar

2009-07-07 @ 21:11:26
URL: http://fantaziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0