Å jag blir så glad!!

I går va jag hos barnmorskan. Hon kände hur bebisen låg. Den låg med huvudet neråt =D. Jag blir sååååååå GLAD . Om det nu inte ändrar sig. Hon sa att jag skulle undvika att böja mig ner för mycke för då kan det ju ändra sig. Men det får vi hoppas på att det inte gör. Det är så mycke smidigare att föda med huvudet neråt. Känns sååå bra just nu.
Men jag tror nog att den ändrade läge i onsdags när vi va hos Madde. För jag har tyckt att huvudet har varit uppåt hela tiden nu innan. Sen när vi va där så kännde jag att något åkte ner över hela magen, va säkert då den ändrade läge. Duktig bebis =).

Efter jag varit hos barnmorskan åkte jag upp till a6 en sväng. Ville fynda lite på rean tänkte jag. Hittade så söta kläder till bebisen som jag inte kunde låta bli att köpa. Tycker nog att båda könen kan ha dem. Det sa de i affären i alla fall och alla andra som jag frågat.

  De här 2 i 2 pack body

  De här 2 byxorna i 2 pack

Tycker jag va sött i alla fall.  Lite roligare än att köpa vitt o beige i alla fall. Hittade tyvärr inget på rean =(.
Åkte sen till willys och handlade. Köpte med pizza hem. Efter vi hade ätit så gick vi ut och gick hela familjen. Det va såå skönt ute.

Här klättrade Elin upp på promenarden.

Min goa lilla tjej.

Man sover så gott sen när man varit ute så på kvällen och gått.

I dag har vi varit ute hela dagen i det härliga vädret. Får ju passa på för det håller väl inte i sig =/. Pratade oxå med grannarna innan. De har inte fått sin bebeis än. Nu har hon gått över 8 dagar och är något trött på det. Man vill ju bara att den ska komma ut sen när man gått fullt ut. Men den kommer nog när som nu, annars blir hon ju i gång satt.

I kväll ska vi nog ner till Victor och grilla. Tror nog att Mattias o Madde kommer me.

Nu ska vi gå och duscha.

Ni får ha en mysig kväll och njut nu av det fina vädret.

Kramis


Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt att bebis vänt sig =) bebiskläder är så söta =)

2009-07-18 @ 13:29:01
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0