Trött trött trött

Jobbade dag helg i helgen. Det gick bra som vanligt =). Men hade varit ledig så länge så jag fick träningsvärk i helga kroppen typ...hm vältränad man är =p.. Får nog börja använda min nya träningmaskin snart. Har ju skyllt på att jag varit förskyld så jag inte kunnat träna, men nu är det faktist bättre bara lite täppt i bland å det kan väl inte vara nån fara att träna lite då el??? Jag vet inte jag är ingen expert precis =).
Men jag är såååå trött hela tiden, va inna på apoteket i dag å köpte vitaminer Mitt val kvinna. Det sa hon på apoteket va bra så det köpte jag...Hoppas jag blir piggare nu och om jag börjar röra på mig lite mer så blir man säkert piggare..

Vill passa på att säga grattis till dig Lina min fd arbetskamrat som blev mamma till en liten tjej i söndags. Å va mysigt =).
Vägde bara 2580 g och va 45 lång...å va liten. Hoppas det går bra för er och att ni mår bra =). kram på dig å den lilla tjejen. hälsa Henke me =)

I dag har det bara varit slappa dag. Jonas va ledig i dag me. Finns inte så mycke att göra tycker jag. Synd att det inte ligger nån snö. Då hade man ju kunnat åka pulka me lillan el  nått. Blä va tråkigt det är.

Ne nu ska jag fixa lite mat tror jag, Jonas börjar väl bli hungrig kan jag tänka mig å lill skruttan me =). Just nu sitter hon och kollar på Svam bobfyrkant. Då får man ingen kontkat me henne =/.

Ha en mysig trettondagsafton

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0