Torsdag

I tisdags va jag på brandövning på jobbet. Skulle va mellan 8-11 men höll på till nästan 12. Sen va det svin kallt oxå.
Hade ingen känsel kvar i varken händer eller fötter. Urch då.
Men det är säkert nyttigt att gå nån gång i bland på sånt. Tror jag va för 5 år sen oxå.
Efter det åker jag och hämtade lill skruttan och sedan åkte vi till Farmor och Farfar (Elins allså).
De hade inte träffat henne på 2 v så de ville träffa henne. Fikade lite och tjatade. Skönt att man har sån bra kontakt med sin svärmor i alla fall. Hon är verkligen jätte snäll. Man har ju hört talas om såna där skräck svärmödrar som lägger sig i allt å bara är till besvär, Men inte min inte =). Ställer alltid upp och är barnvakt i fall man behöver. Å det är verkligen supper i fall man typ måste åka till Ullared el a6 eller nått =). Hihi

I dag har jag varit  på a6 me Angelica. Lämnade Elin på dagis kvart över 9. Skulle varit där 9 men det va nån som vägrade ta på sig kläder och äta så vi blev lite försenade. Å det är såååååååååå härligt med den här trotts åldern =p..........
Man måste verkligen vara ute i god tid i fall man ska hinna med alla hinder på vägen. Men  i bland spelar det ingen roll hur mycke i god tid man är så blir man inte i tid alltid ändå. Jaja det hör väl till el?
I alla fall jag skulle ju inte köpta nått i dag då. Hm råkade visst bli "lite" ändå =D. Blev 2 skarfs en i orange och en i rosa. En lång vit topp från Vila och en annan vit randig topp från Vila med. Sen va det massa rea på barn kläder på H&M så då va det ta 2 rea plagg och betala för 1. Så då blev det ett par jeans för 98 kr och en flece jacka som jag fick på köpet =D. Tyckte jag va ett fynd i alla fall. Sen tyckte jag synd om Jonas att inte han fått nått, så vi gick till Jack and Jones. Hittade en jätte snygg stjorta där på rean så den kostade bara 90 kr =D. Oj oj va jag fyndar.
Så det blev lite handlat för mig oxå (som vanligt). Angelica köpte nog inte så mycke. Bara nån topp till på lördag och nått till Nathalie.
Sen åt vi då självklart på ZOYA =). Gott.

I morgon jobbar jag igen =(. Men det är bara mellan 12-6. Så det är ok.

Ne nu måste jag fixa lite mat till min familj tror jag.

ha en mysig torsdag

kramis

   
brandövningen

Lite av mina klädinköp i dag

vita toppen med den orange skarfsen vita igen me den rosa/lila skarfsen

den radiga från Vila, lite våriga kläder sådär =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0