Tisdagen den 20/1

I lördags va Jonas, min lille bror o några kompisar på sjön o åkte cross. Jag å Elin åkte ner me fika i kylan till dem.
Men urch va kallt det va. Men de hade kul det va ju det viktigaste. Susse å hennes Tias åkte skridskor. De hade åkte rätt över sjön hit. Elin vill nog me ha ett par skridskor tror jag ,men hon är lite för liten tycker jag.
På kvällen hyrde vi film å myste. Skulle igentligen åkte iväg me jobbet på fest men jag ville inte. Men de hade nog haft kul i alla fall =).
Söndagen va vi nere hos Mattias o Madde för att fira Mattias som fyllde år. Mysigt att träffa hela familjen i gen.Kusinerna Elin o Filippa har så kul i hop. Man märker inte äns av att de är där för de leker hela tiden.
Jonas körde cross i stället för att förlja me (som vanligt).

I går och i dag har jag jobbat =(. urch tråkigt när verken Tessan el Angelica är där. Har ju Malin som tur är =). Tessan hade trillat ute i halkan i går så hon fick åka in till sjukhuset. Tur att det inte va brutet. Men hon blir nog hemma några dagar i alla fall för det går ju inte jobba på vårt jobb o ha ont. Krya på dig vännen....Vi kanske ses på en fika i v ?
Pratade me Angelica innan o det va ok för henne =).

Ne nu ska väl jag fortsätta me maten.

Ha en mysig tisdags kväll

  Mys nere vid sjön killarna på isen
    
  Lite bilder på er killar från lördagens åkande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0