sjuk =(

Mår illa spyr blä jobbigt =(. Hemma i dag me.

I lördags va jag å Jonas ute o åt på Dal Baffo. Jag tog planka mums o Jonas tog Entricot m klyftpotatis. Jätte gott va det =). Va jättelänge sen vi va ute å åt ensama. Gick sen på bion Benjamin Butts (stava?) otorliga liv. Såååå bra. Men va 3 timmar lång lite jobbigt att sitta i en bio stol så länge när man är van att kunna ligga ner i soffan hemma o kolla på film. Sen vågade man inte dricka nått heller för man va rädd att man skulle bli kissenödig. Men det va mys =).
Susse o Tias hade Elin. Det hade gått jätte bra =). Min duktiga lilla tjej. Tack Susse o Tias för hjälpen me Elin, så snällt så. Hoppas det inte va allt för jobbigt =). Ni fick ju chips o Cola me =).

På söndagen så va vi i Eksjö Jonas skulle göra nått där. Så vi hängde me jag å skruttfia. Hade inget bättre för oss.
Vi fikade där i Eksjö. Elin somnade i bilen på vägen hem.
Jag kände mig inte riktigt pigg så jag gick å la mig när vi kom hem. Frös och va inte alls pigg. Sov 1 1/2 tim. Sen lagade Jonas maten för jag va  helt slut. Tog en alvedon vid 7 tiden. Somnade nog vid halv 8 me Elin gämte mig för hon märkte att jag inte mådde bra så då ville hon ligga vid mig och kolla så jag mådde bättre sötnosen.
Sov hela natten till halv 9. Ändå va jag trött. Hm lite knäppt. Spydde sen så jag fick stanna hemma från jobbet o i dag mår jag inte heller bra =(. Jonas köpte blåbärssoppa i går som jag ätit lite i dag av. Gott =). Får väl se hur jag mår i morgon om jag ska jobba el inte......

Ne nu ska jag lägga mig en stund o ta det lungt.

Ha en mysig tisdag....

kramis

vofflat håret =)  

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan!

mormors gullunge har änglahår kram på er

2009-01-28 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0