måndag

jobbade fredag natt. Gick bra men det va väldigt stressigt. Tur att man tagit ledigt andra natten för jag vet inte i fall jag pallat en natt till me den stressen. Särskilt när inte "vissa" (nämner inga namn) gör det de ska. Blir sååååååååå sur då. Får man göra allt själv fast man knappt hinner.Grrrrr....Så nu har jag gnällt av mig lite =)

Lördagen va bara så lugn här. Sov till kl 14.00. Myste lite hemma här, åkte sedan i väg å köpte pizza på Evergreen. Mums va gott. Orkade inte laga nån mat när jag jobbat natt, är sååå seg då.
Blev mest kolla på film på kvällen. Elin satt nere å kollade på Katten Findus å åt lördagsgodis å jag o Jonas satt uppe å kollade på film. Hm Elin börjar bli stor nu. Hon vill inte sitta me oss hela tiden å kolla på film. Nu är det nere som gäller =). Haha fast då vet hon att hon får titta på vad hon vill. Uppe vill ju vi oxå titta på annat än Nalle phu, Katten Findus en lördag kväll. Men hon är så nöjd så att sitta nere me filt vid brasan å kolla å vad hon vill =).

I går va jag å Elin hos mamma och hälsade på. Har inte träffat mamma sen julafton å det är länge =). Brukar träffa henne rätt ofta. Vi kollad mest på  tv å tjatade lite. Elin badade då som vanligt =).
Men det va mysigt ialla fall. Länktar tills de flyttar ut hit. Då blir det nog att man träffas oftare =D. Jonas säger att vi måste köpa en annan bil som får köras på grusvägar när de flyttar hit. Haha han fattar att det kommer åkas "lite" mellan oss =). Hon kommer nog bara bo ca 3-4 km från oss. Det är bra tycker jag =D

I dag har jag mått pyton hela dagen. Vickie skulle kommit hit i dag igentligen men jag orkade verkligen inte. Sen vill man ju inte smitta ner henne me nått i fall det skulle vara maginflänsa. Ann-Marie min svärmor har precis haft det å vi va där den dagen hon fick det. Urch hoppas jag inte får det =(.
Har inte gjort nått i dag känns det som, har inte äns orkat plocka ut diskmaskinen. Har kännts som jag ska spy hela dagen så jag har mest legat. Stackas Elin har nog inte haft så där jätte kul me sin mamma i dag. Men lite har vi lekt i alla fall. Byggt me klossar å så där. Lite lagom lugnt så där.
Hon leker rätt bra själv faktist å det är bra. Men i morgon ska hon på dagis mellan halv 8 till 12. Jag ska på brandövning på jobbet. Hoppas jag mår bättre i morgon då.
På torsdag kanske jag ska gå på stan me Angelica men jag får se. Är lite onödigt för jag behöver inget, fast å andra sidan är det ju alltid kul att gå på a6 =). De har väl fått in massa vår nytt kan jag tänka mig. Då vill man bara köpa massa nytt. Får se hur jag gör. Vi ska ju i väg me jobbet på lördag till Göteborg på nått. Vet inte riktigt va det är. Men det är fest i alla fall. Men jag vet inte i fall jag ska följa me. Sist när vi va i Göteborg på jul bord va det dö trist. Fast å andra sidan va jag i 8 månarden å då är det ju inte så jätte skoj och gå på fest.
Men jag ska köra i fall jag följer me. Men jag tror det lutar åt att jag stannar hemma tyvärr. Hade varit roligare att ha ett julbord i dec i stället för detta tycker jag. Jobbigt att åka buss hem me så långt. Jaja men hoppas att de andra får kul i alla fall =). Det får de säkert.  Det är därför Angelica vill åka till a6 för hon vill köpa nått nytt å ha på sig på lördag.

Nu ska vi gå och duscha. Hoppas på att Jonas kommer hem snart. Kl är ju halv 6 nu å han slutar 4. Han skulle jobba över i dag. Blir nog Lasange i dag. Har inte kunnat äta på hela dagen så jag börjar bli lite hungrig nu.

I fredags hade jag äver 60 st som läste min blogg , Kul

Ha en mysig måndags kväll

Börjar nog en bra serie kl 21.00 i kväll på 3an el 5 tror jag. Den ska jag se i alla fall

kramis


Detta åt vi i går, Egen varm chokladsås, vaniljglass och banan, mumsit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0