Gott nytt år !!!!

Har varit en ganska lugn v tycker jag. Mest varit hemma å tagit det allmänt lugnt.
Jonas har ju oxå varit lång ledig nu. Så det har varit mysigt.  Jonas fyllde år i tisdags oxå. Han fick bara en parfym av oss i present. Hade redan köpt så mycke i julklapp till honom.
Sen va hans föräldrar här på kvällen å "firade" honom lite...

Nyårsafton så va det städning och matlagning typ hela dagen. Jonas hjälpte till som tur va annars hade jag aldrig hunnit me tror jag.
Maten tog längre tiden va jag trodde å sen skulle jag fixa efterrätten me. Vi sa att de skulle komma kl 18.00, de kom 17.30. Tur att jag va klar, Jonas hade inte hunnit duscha som vanligt =p. Ni som känner honom vet hur han är =D. Han kan aldrig hålla en tid. Jag blir galen på det.....Jaja nog om det.

De som kom va då Sandra, Ade, Hanna, Thea, Per, Cissi & Albin. Så vi va 6 vuxna och 4 barn. Va rätt livat här kan jag meddela....Speciellt vid 01,00 tiden så va det vädigt livat. Ungarna va döttströtta, vägade sova. Skulle leka me samma saker hela tiden. De bråkade om allt typ. I alla fall Elin å Thea. De två bestämmande damerna. De är ungefär lika dana i sättet. HELVILDA..  Albin va jätte snäll, han lekte mest för sig själv å dansade lite till musiken. Hanna va oxå hur snäll som helst fast det är hon ju gämt =)..Skulle me vilja ha en sån snäll liten tjej, å hon är sååå söt me..Hon fyller 2 i mars så det skilljer 1 år på Elin å henne. Men det känns som hon är så liten.
Men annars va det lugnt här tycker jag. God mat =), god efterrätt, godis, och chips......Killarna drack lite öl. Vi tjejer va nyktra.....Men det va kul ändå.

I morgon ska jag jobba Dag helg. Blir hårt har inte jobbat på jättelänge känns det som. Men det kommer nog gå bra =).

Hoppas ni andra hade en super nyårsafton...

Ha en mysig fredag

Kramis

min nya servis, tack Madde =) dukat på nyår

maten sååååå god blev den barnen sitter å äter

Söta Hanna  Cissi & Sandra äter de galss

trötta sitter jag  å läser V Nu Anderas...

Hade fler bilder på killarna men Jonas är me på dem så jag kan tyvärr inte lägga ut dem.......Jonas vill inte vara me på några bilder tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0