Måla

Denna v har varit rätt lugn faktist. Har ju varit ledig. Men det har varit snö ute så vi har åkt lite pulka =).
Tyckte till o me jag va kul =D. Vi åkte tillsammans ner för backen ner till pappa, oj oj va fort det gick. Å jag bara as garvade å Elin bara kollade konstigt på mig men jag hoppas hon tyckte det va kul, men det verkade nästan som jag tyckte det va roligast av oss 2 =D.
Va ju tvungna o gå in o kolla på lilla Engla för mamma skulle dit. Å så fin hon är. Så nu har jag träffat henne 3 gånger på 1 v typ =D. Hoppas de inte tröttnar på mig som är där o springer hela tiden. Men jag vill ha en liten bebis dos sådär så å då. Hm
Varit hos Susse o Tias me o fikat, Gissa vem som va lyckligast för det?? Elin så klart. Fick tvångs ta me henne hem sen.
Hon tycker det är såååååååå roligt å träffa Mattias o Susse. Men det är ju kul.
Va i onsdags o inhandlade allt till hallen. För nu ska den ÄNTLIGEN fixas. Jag hatar verkligen våran hall. Har gjort det sen första dagen vi flyttade in här, men det har bara inte blivit av att vi gjort nått åt det. Men nu i helgen blir det av efter att jag tagit tag i det. Just nu är den GUL as ful me en as ful bord (hm hur stavas det??) som sitter en liten bit ner på väggen. Urch den är såå hemsk. Men nu blir det måla taket så det blir frächt, måla väggarna vita. Byta ut skostället o hatthyllan till en gadrob av nått slag. Hatar o se alla kläder o skor (å vi har mycke av det). Sen blir det att måla räcket som är av furu (blä) till vitt, byta alla furu dörrar till vita. Så jag hoppas det blir blir bra. Sen blir det att byta golvet me men det gör vi inte förrens vi gör köket som jag hoppas blir i sommar. För vi ska ha samma golv i köket som i hallen så då byter vi det samtidigt. Så nu har vi å göra i helgen men det ska bara bli kul =). Så mamma kommer o hämtar Elin efter jobbbet i dag. Hon slutar 18.00 så jag hoppas jag hinner hem innan hon hämtar henne. Så Elin ska sova hos mamma o Olof i natt så vi kan fixa här hemma i morgon.
Jag ska ta före o efter bilder så ni får se sen hur det blev.
I går va jag o mamma på a6 o kollade lite. Vi inhandlade det som va planerat (hemligt för en viss person).
Hoppas det blir bra i alla fall.
Nu ska jag i väg o jobba snart, 12-18.00.
Urch va kallt det är ute burrrr vill inte gå utanför dörren känns det som. Men man tar ju alltid på sig för lite kläder när man går ut, man kan ju inte gärna ta på sig en värsta fjälldressen när man åker till jobbet fast man skulle vilja det. Tänk va skönt för Elin som kan ha massakläder på sig för det är normalt, men vi vuxna kan minsann inte ha så mycke kläder på sig mitt i samhället bara så där för att åka o handla på ica. För vi ska väl frysa el?? Tur att man bor på landet för när jag går ut här så har jag min fjälldress på =)...............

Ne nu ska jag fixa i orning oss för dagens aktiviteter...

Ha en mysig fredag (glöm inte allahjärtans dag i morgon)

Kramis

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Hoppas ni får en bra helg och det skall bli jättekul att se hur hallen blir! Längatr så tills jag får flytta till mitt nya..... Kram kram

2009-02-13 @ 16:12:15
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0