Kalas

I hegen höll vi mest på hemma här då.......Men mycke kvar än =(.

På söndagen firade vi Susse. Jag o mamma va ju på a6 förra v o fixade presenter från oss alla =).
Det blev en klocka, ett halsband o ett armband från klockmäster. Sååååååå fint va det. Har nått liknade halsband själv o klockan me (hm ovanligt att vi har lika saker ).
Vi va hemma hos mamma för hon har mest plats. Hon hade fixat mat o pannacotta till efterrätt. Jätte gott.
Tias o Madde va där me lilla Engla, hon är så söt o snäll. Elin fick hålla henne, det va så sött.
Hon pussar på henne o gav henne tutten i fall hon är ledsen. Sen går hon å säger här hemma flera gånger om dagen att Engla hon är så söt mamma. Hon kommer nog bli en bra stora syster en dag =)........

I går va jag såååååååååå trött efter jobbet, bara låg i soffan o kollade på tv. Elin va lika trött hon.
I dag är jag piggare, la mig vid 22 i går så man fick sova 7 timma i alla fall. Förra natten sov jag nog bara 3-4 timmar å det är jag inte van vid. Brukar sova upp till 10 timmar när jag är ledig o jag jobbar kväll. Hm fast det kanske är för mycke jag vet inte.

Nu står Elin i duschen så jag får väl ta hand om henn. Tänkte tvätta lite me nu när jag har ork =D.
Sen fixa maten nu så jag slipper det senare, så kan jag bara ta det lungt i kväll....Skönt.

Ha en mysig tisdag

kramis

Elin pussar Engla Min älskade mamma
 Elin håller henne 

De 3 kusinerna Den stolte o duktiga pappan

Kommentarer
Postat av: änglavakt

vilka fina bilder, hoppas vi får se hur hallen blev snart oxå! Kram kram

2009-02-19 @ 22:31:50
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0