Jag har en hemlighet =)

Hm vet inte hur jag ska säga det men det är väl bara att skriva som det är. Jag ska bli mamma igen =),
Å vi är sååååååååååå glada för detta. Det blir en liten augusti bebis om allt går som det ska. Går in i v 14 nu. Känns som tiden har gått så fort sen vi fick reda på att vi skulle ha en liten till. Fast det är bara bra tycker jag.
Elin är jätteglad att hon ska bli storasyster, å hon kommer bli den bästa som finns tror jag =). Fast hon säger oftast att hon vill ha en lillasyster o inte en lillebror. Hm det där kan ju inte vi riktigt styra. Skulle vara jättekul att få en lite pojk nu när vi har en tjej redan. Men sen skulle det vara jättebra att få en en liten tjej till me för alla saker o kläder som vi köpt till Elin kan användas i gen. Men det har verkligen ingen betydelse va det blir, bara det är friskt o mår bra =)
Ni kanske har märkt att jag varit trött den sista tiden o inte mått bra (kanske ni redan anat att det va nått på g).
Har verkligen inte mått bra i början av gradiviteten, mått väldigt illa o varit sååååååååååå trött, men nu ätligen mår jag bättre =). Så nu är det väl bara att njuta o bli tjock =D. haha. Har redan fått en liten mage så de flest på jobbet vet nog om det nu. Så nu vet ni min hemlighet =).

I går kändes som det ända vi gjorde på jobbet va å äta o jobba lite i mellan åt. Först när vi kom så hade vi årsmöte me facket. Fick då smörgåstårta. Jättegod =). Kl var då 14.00. satt där ca 1 timme. Sen kom Zebbe o sa att det fanns semlor så vi skulle fika kl 17.00 alla. Då va man fortfarande sååååå mätt efter smörgåstårtan, som tur va kom Elin o Jonas och hälsade på så Elin tog hela min semla.  Så då slapp ju jag de kalorierna, behöver ju inte äta mer än man behöver för man har bebis i magen =p (fast det gör man nog ändå). Sen 19.00 hade vi lunch blev då en smörgåstårtsbit till då =p. Va rätt mätta efter den dagens arbete o ätande...Men gott va det.

I dag blir det jobb igen, har tagit mamma dag i morgon, vet inte än i fall jag fick ledigt. Får väl reda på det i dag antar jag.

Nej nu ska jag gå och mysa me min lilla tjej i soffan som är rätt förskyld. Hostar jättemycke och är snorig.

Ha en mysig onsdag

kramis

 Tänk att jag ska få en egen sån här snart =). Detta är lilla Engla.


Kommentarer
Postat av: Svahn

GRATTIS!

2009-02-25 @ 10:57:52
Postat av: cicci

Tack =)

2009-02-25 @ 11:17:40
URL: http://cizziandesson.blogg.se/
Postat av: Susse

Jaaa det är så kul att bli moster igen :D

2009-02-25 @ 13:18:33
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/
Postat av: sara

ja visste att det skulle bli en bäbis snart. Jag hade det på känn... :) stort grattis! Hoppas hela söta familjen mår bra, kram

2009-02-27 @ 18:49:09
URL: http://sarainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0