Jag har blivit Faster till en liten Engla =D

Å hon är sååååååååååå söt lilla Engla. Äntligen har hon kommit så som vi har väntat =). Stackas Madde det va kämpigt för henne att få ut henne....Men allt hade gått bra i alla fall det är det viktigaste.
Hon föddes den 3 feb kl halv 4 på morgonen vägde 3530 o 51 lång. Nu har hon fått lite gulsot så hon är så där brun å söt =). Jag va på a6 en sväng i går å köpte massa söta rosa kläder på Esprit till henne. Så fint så =). Sen vid halv 5 så åkte jag å Elin till de nyblivna föräldrarna. Å där sitter Mattias me henne i köket. Å hon är så söt å fin. Lik Mattias faktist. Fast jag kan även se drag från Elin när hon va liten. Hon är så snäll, gråter nästan inget. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på henne. Den känslan att få en liten bebis är ju obeskrivlig, känns om det inte finns nått viktigare i äns liv just när man befinner sig i den situtationen. Man lever lite i en bubbla där inget ont kan komma in, fast tyvärr kan det ju det ändå.
Men jag är så glad för deras skull, Grattis till er Madde o Mattias ni kommer bli jätte bra föräldrar.
Det är så gulligt att se mattias min store bror vara så duktig pappa o håller henne så ömt, fast jag visste redan att han skulle bli världens bästa pappa =). Han va här rätt mycke när Elin växte upp o det märktes redan då att han skulle bli toppen pappa. Men jag tror nog att Elin blev lite avis för hon ville kramas me Mattias o pussa på honom, hon är ju van att få alla uppmärksamhet o nu va det en liten bebis som fick det i stället. Men det går nog bra snart när hon vant sig lite. Bara hon får vara delaktig så går det nog bra =)
Mamma o Olof skulle dit å hälsa på i dag, jag ska bara ta det lugnt för jag ska jobba natt =(.....

Vi har haft virus i datorn det är därför jag inte skrivit på länge.......
Lägger in bilder nån dag på lilla Engla, har massa nya pogram här i datorn som jag inte kan än, så jag får ta det en annan dag.

Ha en bra fredag

kramis

Kommentarer
Postat av: änglavakt

åhhh, längtar tills jag skall få träffa henne.... hoppasallt är bra med dig, kram

2009-02-06 @ 17:25:41
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det måste du juh lägga ut en bild på Engla sedan!!Grattis..

2009-02-08 @ 16:36:34
URL: http://theicewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0