Här är den lilla söta Engla





Hon är sååååå söt lilla Engla. Kunde inte låta bli att titta in till dem i dag. Så fin är hon. Man kan inte låta bli att klappa på henne el sluta titta på henne. Det har ni gjort bra Mattias o Madde =) hihi
En ny liten medlem i våran stora familj, å fler lär vi väl bli =p......

I fredags natt jobbade jag, det va tungt. "Nån" nämner inga namn hade slängt alla skor i en kartong i omklädningsrummet så jag visste inte vilka som va min. Fick ta några som såg vetiga ut. Grrrr. Fick så himlans ont i ryggen sen. Va nog inte rätt skor. Hade i o för sig samma område 13 timmar som va rätt tungt kan kanske bero lite på det me.
Tur att jag bara skulle jobba en natt för jag kunde knappt gå i går kväll här hemma.

I dag har vi varit ute lite i snön som kom i natt =D. Elin tyckte det va jätte kul. Men det va faktist riktigt skönt ute när man tog på sig lämpliga kläder. Stod o pratade me David en stund me, inte gjort det på ett tag så vi fick prata av oss lite =).

Sen gick jag o lillan i o bakade bullar o sockerkaka =). Riktigt mysigt faktist. De blev JÄTTE goda om jag får säga det själv. Så vi bjöd hit Elins farmor o Farfar i hit på en fika i morgon. Sen ska nog Vickie komma hit på tisdag i fall inte jag minns helt fel. Så då finns det fika till oss =)...

Ne nu ska jag fixa lite mat till min kära familj.

Ha en mysig söndag

kramis

Kommentarer
Postat av: änglavakt

vad fin hon e, skall dit en sväng på tisdag! har köpt så små söta rosa kläder till henne... hoppas att ni får en bra vecka kram

2009-02-08 @ 22:03:23
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: änglavakt

Idag har vi varit ute och hälsat på det lilla underverket, såååå söt och fin hon e.

Jo det stämmer, jag skall flytta till Lekeryd den 1a mars, längtar!!! Kram

2009-02-10 @ 18:44:54
URL: http://anglavakt.blogg.se/
Postat av: Leia

Söt.

2009-02-11 @ 00:19:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0