Jul stök

I dag har "vi" fixat o hållt på hela dagen. Jag har gjort köttbullar, gjort julgodis med lite hjälp av Elin (hon åt mest) o grilljerat skinkan =D. Är helt klar med allt i köket nu, ska bara koka ägg till ägghalvorna till i morgon.
Vi ska ju vara här i morgon med mamma, Olof, Ann.marie o Lasse. Blir bara lite julmat, det vanligaste typ.Men det blir myyys att vara hemma lite o fira jul me.
Nu har jag "bara" städning kvar här, så det är väl bäst att sätta fart. Allt tar ju sååååå lång tid att göra nu förtiden. Blir avbruten stup i kvarten av 2 tjejer =p. Tur att man har tid på sig =D.

Jag o mina tjejer vill önska er en riktigt god jul.





Hoppas att ni kan ta det lite lungt i kväll o njuta av lång ledigheten.

KRAM från oss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej söta du!! God jul!! :-) tänkte fråga hur du fixar upp det så på din blogg?? jag lyckas inte ens sätta in en profil bild :-S är ingen dataexpert precis , hihi!!

KRAMAAAAAAAAAAR

2009-12-28 @ 09:00:13
URL: http://lottablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0