Gott nytt år!!!

Oj nu va det ett tag sen jag skrev här. Men det har verkligen varit fullt upp här mellan jul o nyår.
Än är det lungt här i hustet. Barnen o Jonas sover fortfarande, så då tänkte jag passa på att skriva några rader här inne. Men jag ska fatta mig kort för jag tror inte de sover så länge till.

Julen har varit härlig som vanligt. Härligt att umgås o bara vara med alla sina nära o kära.
Elin o Emma fick MASSOR som vanligt. Elin fick väl mest men det är ju inte konstigt heller. Tack alla för julklapparna.
Jag fick som vanligt mycke fint o dyrt av Jonas oxå =D. Fick en ny kamera =D blev såååååå GLAD för den. Våra förra tog ju Elin sönder lagom till jul =(. Jag tar ju hur mycke kort som helst varje dag. Har "bara" tagit 250 bilder sen julafton, inte dåligt va?? Fick en eltandborste, lite nya knivar till köket, en parfym, en tröja (som jag valt ut) sen lite annat smått o gott =). Tack älskling =).

Hinner tyvärr inte lägga ut massa bilder nu, får ta det en annan dag.
Men något ska jag väl hinna lägga ut =p.


Här sitter Elin i sin nya puff och med sin nya hallo kitty dator =). Favorit julklapparna tror jag.


jag o Elin. Blir så fina bilder med den nya kameran.


Min lilla sessa =). Oxå en av favorit julklapparna.


Emma passar på att myser i puffen när syrran är ute =p.


En styck glad Emma i sin pyjamas.

Ne nu hinner jag inte sitta här mer. Huset har vaknat upp nu så nu är det inte lika lungt längre =p.

I kväll blir det fullt hus här. 6 vuxna o 6 barn så det blir nog livat. Det är Cicci m familj o Sandra m familj som kommer. Blir kul. Så nu blir det att fixa här hela dagen. Sak göra räkcotail till förrätt o exotiskkyckling till huvudrätt och knäcksås på päronhalvor i ugnen. Hoppas det blir gott i alla fall.

Gott nytt år på er alla.

Kommentarer
Postat av: Lina-La Funkis Villa

Gott nytt år!



Kram

2010-01-02 @ 19:09:39
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0