Fikat



Min goa glada tjej =)

kolla va stark Emma är nu.


Detta är Elin är hon är ungefär lika gamal. Lite lika är de allt =). Precis samma ansiktsform.

I går va vi nere hos Madde o Engla på lite julfika. Tina, Moa  o Linn kom oxå. Så det va fullt med barn. Så mysigt så.




Engla på språng med gå vangnen.



Elin o Moa. Som vanligt ska de ta av sig kläderna =p.



Linn o Engla



Lek på Englas rum.

Sen på kvällen kollade vi på idol finalen o myste som vanligt =)..

I dag har mamma, Susse o Engla varit här. Vi va ute o gick en sväng. Å va skönt det va. Sen sov de små i vangnarna medans vi fikade inne. Mamma hade varit på fiket o köpt de där goda bullarna o beskvierna =), mumsigt. Men jag har faktist blivit bättre på att inte äta massa godis. Men jag ammar inte heller lika mycke så det kanske därför jag inte är lika sötsugen ?? Vem vet.
Sen kom Mattias o Olof o fikade oxå. Mattias hade följt med Olof o köpt en bil. Det va därför vi hade Engla. Men hon är ju så snäll o go så det är ju inget att ha henne =D. Hoppas min lilla skrutt bli lika snäll =). Fast hon är verkligen hur snäll som helst så jag ska inte klaga. Hon vaknade första gången i dag vid halv 9 o Elin vid 9 =D. Det är snälla barn jag har. De brås väl på sin mamma o pappa som är morgon trötta kanske?
Nu ska vi i väg snart o handla lite lördagsgodis till Elin.

I morgon ska vi till församlingshemmet här ute. Det är nån gårunda o sen fika och sen kommer det en tomte dit med paket till de små =).


Nu har Emma vänt sig från mage till rygg o från rygg till mage. Så exakt när hon va 3 månarder så gjorde hon det. Min duktiga tjej =).

Hoppas ni får en mysig lördagskväll.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susse

Emma och Elin ser ju nästan exakt likadana ut när de var så små :D Så fina så :D

2009-12-13 @ 11:09:46
URL: http://lillasysterandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0