BURRRRRR

I dag är det kallt ute. Hela -6 grader. Och det blir sååååå kallt inne me. Men var är snön ???? Hade ju varit kul me lite snö i alla fall. Får väl hoppas att det kommer lite snart.

I går efter jag hämtat Elin på dagis åkte vi till Anglica o hälsade på lite. Vi fikade lite lusekatter o pepparkakor. Sen tog vi vagnen och gick till svenssons för att kolla lite. Å va mycke fint de hade nu. Vill köpa massa =). Men jag köpte faktist inget. Finns så mycke fina barntapeter där såg jag. Jag vill göra i ordning Emmas rum NU. Men det lär väl dröja ett tag =/. Min sambo har så mycke annat för sig nu så han hinner inte =(.
Gick oxå o beställde ringen jag skulle få av Jonas i födelsedagspresent. Ska bara stå Elin o Emma på. Fint tycker jag.
Sen gick vi  hem till Angelica  igen o åt lasange. Gott. Emma låg i vangen o sov i flera timmar. Min goa lilla tjej. Och Elin o hanna lekte.

Tack Angelica för en mysig dag =).



Hanna o Elin



Så här ser det ut i mitt tv rumsfönster nu. Så mysigt med alla stjärnor.



Elin o Emma myser lite medans mamma gör frukost.

Nu ska jag fixa i ordning oss lite innan vi åker i väg till Cissi. Blir nog livat med alla 6 barnen =D.

Hoppas ni får en härlig dag.

kramis

=D i dag va jag nere på 59,7 kg YES bara 1.7 kg kvar till vad jag vägde innan jag blev med Emma....
Fast jag tror jag vill ner till 56-57 kg. Men vi får väl se om det går =p. Kanske måste dra ner på sötsakerna lite då =p. Men det är bevisat att man blir mer söt sugen när man ammar och att man producerar mer mjölk om man äter mer socker. hm konstigt tycker jag för det är ju inte så nyttigt direkt =s.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Jag tyckte väl att jag kände igen dig :) Bor i Huskvarna och är säker på att jag sett dig någonstans.. Kanske på a6 eller liknande med barnen? Iaf.. mysig blogg du har! Hittade den på FL :)

2009-12-02 @ 12:32:36
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Lena

Mysiga tjejer du har.



Han är en riktig liten sötnos =) Allt går bara bra här med honom.

2009-12-05 @ 18:06:37
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0