Ullared

I onsdags kväll så lämnade vi Elin hos mamma och Olof. De skulle ha Elin över natt, för vi skulle åka till Ullared på torsdagen. Urch jag hade nästan seperations ångest att vara i från henne nästan ett helt dygn. Vi har inte lämnat bort henne över natt på över 1 år. Visst att man har jobbat och så där men då har det ju bara gällt övet dagen. Nu har vi oxå varit tillsammmans i stort sett hela tiden i nån månard. Tyckte det va lite jobbigt faktist att vara i från henne så länge =(. Men men det gick ju =).
På kvällen åkte jag och Jonas och åt på pizza på Evergreen, mumsigt.
Men det va såååå tomt hemma sen utan lillan =/. Hm undra va man gjorde innan man fick henne??

Gick upp tidigt på tordagen och åkte i väg. Men va folk det va där. Gick knappt röra sig =/. Jobbigt. Hittade en hel del till Elin. Overall, 2 jeans, några tröjor, massor av trosor, strumpor, fleacetröja, leksaker mm mm. Jag köpte bara till mig själv lite strumpor, strosor och ett par mysbyxor som jag ska ha me mig till BB tänkte jag. Jonas köpte bara strumpor och boxershorts till sig. Till bebisen blev det ett jättesött bäddsett i Nalle Phu och en spel mobil till sängen.


TILL DIN SPJÄLSÄNG     Påslakanset DISNEY Nalle Puh -Friend-sött va?
Har redan ett nalle Phu beddsett till sängen men jag kunde inte låta bli att köpta det =). Sen blev det inte mer till bebisen. Roligare att köpa när den är född och vet om det är pojk el flicka.
Elin blev i allafall jätteglad för sina leksaker och kläder. Hon är så tacksam så =).

I går målade jag en heldel =/, så där kul faktist. Är såååå tråkigt och pilligt. Länktar tills det är klart. Sen på eftermiddan kom Jonas föräldrar för att fira Elins namnsdag. Fick massa fina kläder av dem, så det blev nästan som en födelsedag för henne. Vi fikade lite och lekte på hennes rum.
Jag och Susse har byggt i hop hennes affär som mamma och Olof köpt till henne, så där får man leka en hel del nu då.
jättekul =).

I dag har det ju varit helt underbart väder så jag har tagit ledigt  från att måla. Får passa på att vara ute när det är fint känns det som. I morgon kan det ju lika väl regna igen.Blir lite mys i kväll tror jag =).
Nästa vecka nån dag ska vi åka til Boråsdjurpark. Blir nog kul, hoppas på att det är fint väder nån dag me då.
På fredag ska jag och Angelica gå på stan och köpa något till Fias bebis, vi ska dit på måndagen sen och hälsa på. Å va mysigt att träffa bebis =). Och snart har jag en egen att gosa me =D.

Nu ska jag ducha av mig och sen ska vi åka och hanlda lite till kvällen.

Ha en mysig lördagskväll och njut av det härliga sommarvädret som äntligen kommit tillbaka.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0