Tisdag

Fick nästan tänka efter va det va för dag i dag, har ingen koll alls när man bara är hemma. I dag har det varit lungt här på förmiddan. Hade rätt mycke förvärkar i dag oxå. Jag har jättemycke sammandragningar, kommer efter varandra hela tiden. Men alvedon hjälper i allfall lite mot molvärken i ryggen och i magen. Just nu är de rätt lungt =). Hm undra i fall jag kommer gå tiden ut?? Tycker magen har skunkt ner lite me. Har inte alls så mycke halsbränna nu på nätterna heller. Sååååå skönt. Så i natt har jag sovit hela natten utan att behöva ta Link =). Kommer knappt i håg när jag sov en hel natt senast.
I morgon ska jag till barnmorskan och skriva förlossnigsbrev, Jonas ska följa me.
Elin ska me Susse, Beca och Isabell till badhuset =D. Jättegulligt tycker jag. Elin kommer tycka det är jättekul.

Nu har Jonas åkt in till jobbet för att fixa me bilen, sen i kväll ska han nog hålla på i sovrummet. Taket är klart nu. Ska sätta uppp coverup sen måla på det. Sen upp med fondväggen som vi inte bestämt än vilken. Sen lägga golvet, sätta upp gardroberna och sängen. Va inne på Ikeas hemsida nyss, de får hem sängen på fredag 8 st. Så vi ska vara där inne kl 10 på fredag så vi verkligen får en. Det hade ju varit jättemånga som hade frågat efter den sängen och vi vill verkligen ha den,så det är väl bäst att vara där inne när det öppnar =).

Så det blir denna sängen


Sen blir det denna graderoben



Det ska vara 3 speglar som är dörrarna. Tror det blir bra i alla fall.

Täkte jag och Elin skulle baka massa blåbärspajer i folieformar och frysa in, så har man lite pajer  hemma när bebisen är född. Smidigt när det kommer folk på fika. Har säkert 10 liter blåbär i frysen så det räcker nog till några =).

Jag pratade precis me grannen hon som fått en liten bebis. Jag och Elin ska gå in där nån dag och kolla på den lilla Jamie. Ska nog köpa nått sött till henne me. Finns ju så mycke sött till de små. Har sett henne en gång men då va hon nästan nyfödd, nu är hon nästan 4 veckor.

Hoppas ni får en bra tisdag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0