Tack Susse!!

i går så tog Susse och Beca med Isabell och Elin till Rosenlundsbadet., Å va roligt hon tyckte det va. Kul för henne. Hennes mamma är för tjock för att åka dit och bada =p. Kan ju meddela att hon va trött på kvällen sen =).

Medans de va och badade så va jag och Jonas och kollade på tapeter igen. Nu hittade vi ännu fler vi tyckte om. Blir svårare och svårare ju fler man tycker är snygga. Hm får se vilken det blir. Men ingen av dem jag har visat på kort innan i alla fall, el tror jag i alla fall...
De här funderar vi på nu...Hm vilken ska man välja?

               

Sen åkte vi till barnmorskan. Allt va bara bra, lite lågt järnvärde så jag måste äta järntabletter. Hjärtljuden låg på 155 (som Elins gjorde nästan hela tiden). Hade ny barnmorska igen, den tredje jag har nu =/. Den jag hade va sjukskriven nu.Skrev ett förkossningsbrev oxå. Lite jobbigt att sitta och prata hur man vill ha förlossningen med nån man aldrig träffat innan. Men det fick ju gå. Nu börjar det verkligen närma sig med stormsteg. Bara 2 veckor kvar till beräknat datum. Tiden har verkligen gått fort tycker jag. Har varit lungt de 2 sista dagarna nu, har inte haft några förvärkar i allfall, men sammandragningar har jag varje dag rätt mycke.
Känner mig verkligen inte förberedd på den lilla, måste ta ner sängen från vinden och bädda den. Måste packa bb väskan. Men jag har tvättat all vår tvätt så  nu tänkte jag att i morgon att jag skulle packa väskan. De flesta av mina kläder ligger just nu i kartonger för utrivningen av sovrummet. Fast i och för sig kan jag inte ha så mycke av mina vanliga kläder.

Efter vi varit hos barnmorkan åkte vi till a6. Då ringer Susse och säger att de är klara. Men då säger hon att hon kan ha Elin ett tag om vi vill göra något själva. Gullig hon är. Så vi gick i godan ro där på a6 och kollande, åt på Zoya. Får passa på när vi är själva. Kommer nog ta ett tag innan vi kan göra något själva sen. Köpte present till grannens bebeis me. Köpte bara en Hollo Kitty pyjamas. Vi ska gå in där i morgon och titta på den lilla tror jag.
Sen åkte vi och hämtade Elin. Hon hade mycke och berätta då =). Tack snälla Susse för att ni hittade på nått kul me henne..Det uppskattas här kan jag lova.....

I dag har vi bara varit ute och låtigt oss njuta av det härliga vädret. Vi fyllde upp hennes pool, kanske sista gången för denna sommaren. Så hon har badat och plaskat för fullt. Jonas föräldrar har nästan varit här hela dagen. Fikat och tjatat lite. Varit såå skönt. Man har saknat solen lite faktist. I morgon väntas ju regn och åska =/.......
Jag och Elin har varit hos mamma nu i eftermidda och ätit lommon. Susse och Tias kom dit oxå. Skönt att bara sitta och tjata och ta det lungt me sin kära familj....Finns ju ingen bättre.
Nu så håller Jonas på att grilla. Blev lite sent i dag. Kanske sista gången man grillar denna sommaren, hm men det får vi inte hoppas el?



Nu ska vi äta lite här. Hoppas ni får en mysig kväll.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0