Fullt upp

Nu har vi rivit ur hela sovrummet och då menar jag verkligen hela sovrummet. Garderober och allt. Jonas fick för sig att vi skulle sätta in såna där gradrober med sjutdörrar. Det är jättesnyggt och mordernt men jag bara känner att tiden rinner i väg. Sen va vi inne och köpte nytt fönster oxå för det va lite sönder. Hm får väl se hur lång tid denna renoveringen komme ta. Blev ju så mycke mer jobb för mig  oxå. Fick ta ut   ALLA min kläder och det är inte lite kläder det. Jaja men snyggt kommer det bli i alla fall tror jag =). Har oxå varit och kollat på fond tapeter, men va svårt det är att välja när man väl ska göra det....Har inte valt än. Blir nog nån grå/svart med nått mönster för att bryta av till det vita.

De här funderar vi på men vet inte än.

   

Just nu sover vi på golvet i datarummet, riktigt mysigt faktist. Känns som vi är ute och kampar el nått. Elin tycker det är hemskt spännande =).

I går skulle Elin följa med Susse och hennes kompis Rebeca ut i skogen och plocka svamp så jag skulle få ta det lite lungt. Sover dåligt på nätterna. Har jätte halsbränna, stor mage som är i vägen när man ska vända sig i sängen, en vild 3 åring i sängen som inte kan ligga stilla äns när hon sover. Så vissa nätter så sover jag ca 2-3 timmar så jag är helt slut. Men tyvärr så började det regna när de va ute så de va väl borta en kvart - 20 min så det blev inte mycke vila. Jonas har ju fullt upp i sovrummet så han har inte henne nått. Hm får se i fall jag åker in till stan en sväng sen om jag får nån barnvakt. Hon tycker ändå inte det är kul att gå på IKEA. Skönt att göra något själv oxå för en gångs skull. Jag har inte varit själv en ända gång sen Jonas fick semester, och man behöver va själv i bland. Sen vet jag ju att när bebisen är född så sitter man nästan i hop med den =).

Ne nu ska jag gå ut och sätta mig lite och ta det lungt. Har massa sammandragningar nu efter klädplocket =/.

Hoppas ni får en bra fredag.

Kramis

Kommentarer
Postat av: änglavakt

Hej!

Du får komma förbi och titta på vår fondvägg vi har i sovrummet, den är mörkt grå med svarta mönster på, blev riktigt bra! Kram L

2009-08-14 @ 21:00:26
URL: http://anglavakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0