Elin fick en ny kompis

I går va det rätt slappt här på förmiddan. Jag låg mest och vilade, hade ju inte sovit nått knappt på natten (halsbrännan).
Men vid 2 tiden så tog vi på oss och gick ut. Men va varmt det va, hade jag inte haft nån koll på alls.
Elin tog cyklen och gick. Vi gick till den "roliga" lekplatsen som vi har här ute. Finns bara några gungor, klätterställning och en ruchkana (stava?). Vi har roligare saker hemma här känns det som. Efter ca 5 min kommer en tjej som bor precis vid lekplatsen. Hon är heter Moa och är oxå 3,5 år precis som Elin. De börjar leka med en gång. De hade så roligt så. Sen säger Moa till oss, kan inte ni följa me hem till mig. Och det ville ju självklart Elin. Så jag fick snällt följa me =). Där ute i trädgården va hennes mamma, pappa och lillasyster Linn på 5 månarder.
Jättegullig och snäll liten bebeis. Elin och Moa lekte för fullt medan jag och Moas mamma pratade. Jättetrevlig, har ju pratat me henne innan, men inte så här länge. Va där nån timme. men vi bestämde att vi skulle träffas på öppnaförskolan som börjar här ute på måndag, om jag inte fått min bebis då...



Elin o Moa

gungar tillsammans

I dag ska vi köpa vår nya säng för den har äntligen kommit på Ikea. Så jag ska åka in sen och träffa Jonas =D.

Hoppas ni får en bra dag.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0